Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:469753
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Kas ir korporatīvā sociālā atbildība?    4
1.1.  Kas nav korporatīvā sociālā atbildība?    6
1.2.  Korporatīvās sociālās atbildības ieviešana    7
2.  Korporatīvās sociālās atbildības nozīmīgums un ieguvumi    9
2.1.  Korporatīvā sociālās atbildības labuma guvēji    10
3.  Korporatīvās sociālās atbildības pielietojums    12
3.1.  Latvijā    12
3.1.1.  AS „Grindeks”    12
3.1.2.  AS „Hansabanka”    13
3.1.3.  SIA „Latvijas Mobilais Telefons”    15
3.1.4.  SIA „Nordea Finance Latvia” (Nordea Bank Latvijas filiāle)    16
3.1.5.  SIA „Lattelecom”    17
3.2.  Ārvalstīs    19
3.2.1.  Sopharma Plc    19
3.2.2.  Philips    20
3.2.3.  Medi    21
3.2.4.  The Body Shop    21
4.  Sabiedrības cīņa pret uzņēmumiem, kas rīkojas pretēji korporatīvās sociālās atbildības principiem    25
4.1.  McDonald’s    25
4.2.  Nestlé    27
4.3.  Nike    28
  Nobeigums    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Фрагмент работы

Mūsdienās korporatīvā sociālā atbildība (turpmāk tekstā – KSA) kā iedvesmojoša un stratēģiski nozīmīga attīstība kļūst par arvien svarīgāku prioritāti dažāda veida un lieluma uzņēmumos, jo KSA principu popularizēšanā iestājās daudzas starptautiskas institūcijas un organizācijas, tādas, kā Pasaules Banka, ANO, OESD u.c.
KSA ir uzņēmuma filozofija un uzņēmējdarbības koncepcija, kas paredz, ka uzņēmējdarbības videi kopumā, atsevišķām tās vienībām un individuāliem uzņēmējdarbības subjektiem jādarbojas tā, lai ražotu kvalitatīvu produkciju un sniegtu kvalitatīvus pakalpojumus, veidotu un nodrošinātu pievilcīgas darba vietas, īstenotu efektīvu uzņēmējdarbību, respektētu sabiedrības gaidas un vispārpieņemtās sabiedrības normas praktiskajā uzņēmējdarbībā, veidotu atbildīgas un labvēlīgas attiecības ar visām ieinteresētajām pusēm utt.1
Darbā aplūkota KSA būtība, izklāstīts, kādēļ tā ir svarīga, kas gūst no tās ieviešanas un realizēšanas, kā arī ar kādām sekām jārēķinās tām organizācijām, kas neievēro KAS pamatprincipus. Teorētiskā informācija papildināta ar reāliem piemēriem gan Latvijā, gan arī ārvalstīs.
KSA ir unikāls instruments, jo ar tā palīdzību sabiedrību var uzrunāt tieši, bez mediju starpniecības un sabiedrībai no KSA ir jāiegūst vairāk nekā uzņēmumam, kā arī jāveicina uzticību un paļāvību ieinteresēto pušu vidū.
KSA nozīmē vairāk nekā vienīgi likumīgo prasību izpildi, „papildus” ieguldot cilvēkkapitālā, vidē un attiecībās ar ieinteresētajām pusēm. Šis ir brīvprātīgs instruments, kas jāpadara par stabilu, lai tas izraisītu ieinteresēto pušu uzticību1.
KSA ir mezgla punkts, kur veidojas saikne starp vidi, uzņēmējdarbību un sociālo nozari.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация