Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:487689
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.02.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.1.  Vadīšanas funkcijas    6
1.1.1.  Plānošanas funkcija    7
1.1.2.  Organizēšanas funkcija    9
1.1.3.  Motivēšanas funkcija    9
1.1.4.  Kontroles funkcija    10
2.  Uzņēmuma SIA „Klekale” darbības raksturojums un vadīšanas funkciju novērtējums    13
2.1.  Uzņēmuma SIA „Klekale” darbības raksturojums    13
2.2.  Uzņēmuma SIA “Klekale” vadīšanas funkciju novērtējums    16
2.2.1.  Plānošanas funkcijas novērtējums uzņēmumā SIA „Klekale”    16
2.2.2.  Organizēšanas funkcijas novērtējums uzņēmumā SIA „Klekale”    18
2.2.3.  Motivēšanas funkcijas novērtējums uzņēmumā SIA „Klekale”    20
2.2.4.  Kontroles funkcijas novērtējums uzņēmumā SIA „Klekale”    24
3.  Vadīšanas funkciju pilnveides risinājumi uzņēmumā SIA „Klekale”    26
3.1.  Ieteikumi plānošanas funkcijas pilnveidošanai    26
3.2.  Ieteikumi organizēšanas funkcijas pilnveidošanai    27
3.3.  Ieteikumi motivēšanas funkcijas pilnveidošanai    27
3.4.  Ieteikumi kontroles funkcijas pilnveidošanai    28
  Secinājumi    29
  Priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Фрагмент работы

Secinājumi
1) Vadīšana ir plānošanas, organizēšanas, motivēšanas un kontroles process, kas nepieciešams, lai formulētu un sasniegtu organizācijas mērķus. Vadīšanas funkcijas ir daudzpusīgas, jo tajās ietilpst plānošana, organizēšana, motivēšana un kontrole.
2) Uzņēmums SIA „Klekale” ir samērā jauns uzņēmums. Uzņēmums nodarbojas ar mazumtirdzniecību un izklaides pasākumu rīkošanu un finansēšanu.
3) Tirdzniecībā SIA „Klekale” ir izveidojušies stabili klienti, tādi ir arī izklaides pasākumu veidošanā. Uzņēmums ir piedalījies pašmāju un citu valstu- Somijas, Norvēģijas, Spānijas, Rumānijas, Lietuvas, Krievijas, Polijas, Brazīlijas grupu koncertu rīkošanā.
4) Ņemot vēra uzņēmuma SIA „Klekale” specifisko darbību, t.i. smagās mūzikas koncertu organizāciju, uzņēmumam Latvijā nav konkurentu.
5) SIA „Klekale” stiprās puses ir labas biznesa attiecības ar sadarbības partneriem, piedāvāto preču dažādība, kā arī pieredzējis personāls (tajā skaitā ārštata darbinieki).
6) Minimāls mārketinga pasākumu pielietojums ir uzņēmuma vājākā puse. Ņemot vērā to, ka uzņēmums ir jauns, vēl nav atrasta piemērotākā mārketinga stratēģija.
7) Uzņēmuma veiksmīgu turpmāko darbību visvairāk apdraud jaunu konkurentu ienākšana tirgū. Pašlaik aktīvi darbojas vairākas mazas koncertu aģentūras, kuras ar laiku varētu attīstīties un radīt nopietnu konkurenci uzņēmumam SIA “Klekale”.
8) Viena no uzņēmuma galvenajām prioritātēm pasākumu veidošanā ir prognozēšana un attīstības variantu vērtēšana. Prognozēšana uzņēmumā tiek izmantota ne tikai projektu izstrādē, bet arī finanšu izmantošanā.
9) Uzņēmuma vadītājs ir ar pieredzi tirdzniecībā, ekonomikā, grāmatvedībā, lietvedībā, mūzikā, klientu apkalpošanā un ražošanas procesu vadībā. Uzņēmuma vadītājs ir atbildīgs par visiem uzņēmumā notiekošajiem procesiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация