Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:551018
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Produktu cenu analīze    5
1.1.  Tirgus apskats    5
1.2.  Pašizmaksas noteikšana    6
1.3.  Tirgus cenas noteikšāna SIA „ Kolle beton” produktiem    8
1.4.  Uzlabošana servisa jomā    12
2.  Noteikt produkta cenu ietekmējošos faktorus    13
2.1.  Izejmateriālu un energo resursu cenu maiņas ietekme un to pieejamība    14
2.2.  Konkurentu ietekme    15
3.  Prognozēt produktu pārdošanas apjomu 2007 gada    17
3.1.  Noteikt sezonas ietektmi uz ražotajiem produktiem    17
3.2.  Valsts ietekme būvmateriālu ražošānā un pārdošānā    19
3.3.  Produkcijas pārdošānas prognozes 2007. gadam    19
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Nobeigums    25
  Literatūras saraksts    26
  Pielikumi    28
Фрагмент работы

Studiju darba mērķis ir noteikt ietekmējošos faktorus cenu izmaiņām, un prognozēt realizējamos apjomus SIA „ Kolle beton” uzņēmumā.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai tiek risināti šādi uzdevumi:
1.Izanalizēt un noteikt produktu cenas.
2.Noteikt produkta cenu ietekmējošos faktorus.
3.Prognozēt produktu pārdošanas apjomus 2007. gadam.
Visi augstāk minētie uzdevumi ir svarīgi produktu virzībai tirgū, jo uzņemumam ir jāspēj prognozēt cenu kāpumu, konkurentu darbību, piegādāto materiālu cenu kāpumu, kā arī ārējos ietekmējošos faktorus, kas būtiski var radīt problēmas uzņēmuma darbībai, vai kāda citādā veidā ietekmēt uzņēmuma dzīves ciklu. Uzņēmumam ir svarīga ilglaicīga nevis uzņēmuma īslaicīga darbība. Šāda veida uzņēmumos tiek investēti lieli naudas līdzekļi, kuru atpelnīšānai ir niepieciešāmi līdz pat trīsdesmit gadiem. Uzņēmuma finanšu plāns parāda, cik daudz nepieciešams strādāt, lai tāda veida rupnīca sāktu strādāt to dalībnieku labā.
Produktu cenu analīze
Tirgus apskats.
Uzņemums SIA „Kolle beton” darbojas būvmateriālu ražotāju tirgū. Uz doto ekonomisko situāciju Latvijas tautsaimniecībā, dotais tirgus ir viens no ievērojamākajiem un atrāk augošājiem. Uzņēmums specializējas celtniecības materiālu (sienas un pamatu bloki, betona un ceļu seguma) ražošana. Varēja nojaust ka tirgus ietilpība ir ļoti liela.
„Tirgus ietilpība ir iespējamais produkta pērdošanasapjoms, kas atkarīgs no pircēju pieprasījuma un produktu piedāvājuma mijiedarbības” [1. 67 lpp.]
Tirgus uz 2006 gada skatījumā patiešam bija liels. Celtniecības materiālu trūkums Latvijā, parādījās 2005 gada beigās. Sākumā krīzes pazīmes neviens nemanija, bet 2006 gada pavasarī, ta jau bija manāma. Bloku piegādes tika veiktas no 1 līdz 5 mēnešu laikā. Latvijas teritorijā blokus varēja iegādāties tikai pārpērkot, vai braukt meklējumos uz Lietuvu vai Poliju. Materiālu trūkums izpaudās celtniecības nozares attīstības dēļ. Ar 2006 gadu Latvijas kredīt iestādes izvērš plašu kampaņu Hipotekāro kredītu izsniegšanai fiziskām personām. Pusotra gada laikā līdz 2007 gada 1. jūlijam kredītos tika izsniegti vairāki milijardi latu.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1343029
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация