Attīstoties valsts ekonomikai, Latvijai iestājoties dažādās starptautiskajās organizācijās, uzņēmējiem nākas saskarties ar dažādiem jauniem apstākļiem, kas ietekmē tā darbību. Lai sekmīgāk tiem pielāgoties, nepieciešams labi pārzināt visus faktorus, kas ietekmē uzņēmējdarbību.
Kursa darba mērķis ir tuvāk iepazīties ar mārketinga tiešās ārējās vides ietekmi uz uzņēmuma darbību, par pamatu ņemot uzņēmumu, kas nodarbojas ar gatavo abģērbu pārdošanu. Lai to izdarītu, tiks īsi raksturots uzņēmums, un, aplūkojot teorētiskos materiālus par tiešo ārējo vidi, tiks analizēta uzņēmuma darbība saistībā ar teoriju.
Kursa darbā tiks apskatīti uzņēmuma SIA”DZETA MODE” pircēji, piegādātāji, starpnieki, konkurenti un likumdošanas ietekme uz uzņēmumu. Lai izpētītu , kas ir uzņēmuma veikala klienti, lai uzzinātu vai viņi ir apmierināti ar piedāvāto apģērbu sortimentu, cenām un kvalitāti, kā arī ar veikala atrašanās vietu un apkalpošanas kultūru tika izveidota aptaujas anketa un izjautāti cilvēki, kas iepērkas SIA”DZETA MODE”. Šī informācija palīdzētu pieņemt lēmumus, kas saistīti ar uzņēmuma tālāko darbību un attīstību. Kā arī veikta SWOT analīze, lai noteiktu uzņēmuma stiprās, vājās puses, iespējas un draudus.…