Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:610436
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.12.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Patērētāja viedokļa otrajā produkta līmenī parādās tāds produkta raksturlielums, kā kvalitāte. Kvalitāte ir produkta spēja veikt savas patēriņa funkcijas. Tas ir viens no uzņēmuma līdzekļiem cīņā ar konkurentiem par pircējiem. Kvalitātes līmeni izvēlas pats ražotājs produkta attīstīšanas procesā tādā mērā, lai padarītu uzņēmumu maksimāli konkurētspējīgu- tātad ar kvalitātes līmeni nostiprinot savu pozīciju mērķtirgū. Lai gan kvalitāti raksturo ilgmūžība, drošums un precizitāte, lietošanas vienkāršība, ātrums un citas ar patēriņu saistītās īpašības, tomēr patieso kvalitātes vērtējumu var sniegt tikai produkta lietotājs.
Produkta kvalitāte var būt: zema; vidēja; augsta un augstāka. Kvalitātes vērtējums lielā mērā ir saistīts ar tādiem ekonomiskajiem rādītājiem, kā: cena; pārdevums; peļņa, u.c. Kvalitātes uzlabošana nodrošina ražotājiem iespēju paaugstināt cenu tādā līmenī, lai tiktu pārsniegts ražošanas izmaksu pieaugums. Tomēr šis kāpums ir ar ierobežotām izaugsmes iespējām- jo sasniedzot noteiktu robežu, pāreja no augstas kvalitātes uz vēl augstāku vairs nav rentabla, jo produkta cena vairs nespēj apsteigt produkta izmaksas. Tāpēc ražotājam jābūt stingrai programmai par preces kvalitātes vadīšanu perspektīvā. Tātad ražotājam jāņem vērā, ka kvalitāte ir to īpašību kopums, tieši kuru dēļ tiek radīta prece. Bet augsta kvalitāte ir saistīta arī ar augstu cenu, kas savukārt var samazināt preces konkurētspēju. Tāpēc kvalitātes līmenim ir jābūt pamatotam ar konkrētiem tirgus pētījumiem un balstītam uz konkrētu patērētāju vajadzību apmierināšanu. Jo ja preces pircējs uzskatīs, ka cena neatbilst kvalitātei, tad cenas paaugstinājums pēc kvalitātes uzlabošanas var pircējam šķist nepamatots un bezjēdzīgs- tātad prece netiks pirkta.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация