Līdz ar krīzes iestāšanos Latvijā daudzi uzņēmumi nespēja pārvarēt sagādātos tiem šķēršļus. Tādēļ daudzās nozarēs konkurence kļuva aizvien sīvāka un asāka, it īpaši tādā nozarā kā būvniecība. Pieprasījums un pirktspēja samazinājās., tādēļ uzņēmumiem izdzīvot un saglabāt savas pozīcijas tirgū ķluva pavisam sarežģīti. Līdz ar to mēs varam redzēt cik daudzi Latvijas uzņēmumi bankrotēja vai arī tika izspiesti no tirgus ar ārzemju uzņēmumiem, kuriem ir lielāka prasme un pieredze, kā arī kapitāls, lai darbotos Latvijas tirgos. Taču ir arī Latvijas uzņēmumi, kuri pieņemot pareizos lēmumus pareizajā laikā, kļūst par pat ļoti konkurētspējīgiem uzņēmumiem Latvijā.
Mans darbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā ir aprakstīta konkurences un konkurētspējas jēdziens un būtība, konkurences veidus utt., kā arī no praktiskās daļas, kurā es sniedzu aprakstu par man labi zināmu uzņēmumu SIA „Mītavas Logi” , kura uzsāka savu darbību 2006. gadā līdz ar izmaiņām 2009.gadā, kad saskaroties ar daudzām problēmām un asākas konkurences parādīšanos, kad nācās cīnīties par katru klientu, lai iegūtu peļņu un neiegrimtu zaudējumos, uzņēmumam nācās pieņems ļoti svarīgis lēmumus, lai būtu aizvien konkurētspējīgam uzņēmumam Latvijas tirgū.
Mana darba mērķis ir parādīt un aprakstīt, kad palielinoties konkurences apstākļiem, daudziem uzņēmumiem tas ir ne tikai būt zem riska un tikt izgrūstam no tirgus, bet gan tieši otrādi, grūdiens pieņemt pareizu lēmumu pareizajā brīdī, pareizajā vietā, lai izsistos starp konkurentiem un iegūtu stabilu pozīciju tirgū, ņemot par piemēru uzņēmumu SIA „Mītavas Logi”.