Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:653376
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Darbības plānošana    4
1.1.  Mērķu noteikšana    4
1.2.  Darbības organizēšana    5
2.  Plānu īstenošana    7
2.1.  Tirdzniecības personāla atlase    7
2.2.  Tirdzniecības personāla apmācība    8
2.3.  Darbinieku motivēšana    9
3.  Darbinieku kontrole un darbības novērtēšana    10
  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Фрагмент работы

1. Darbības plānošana
Darbības plānošanai ir 2 galvenie elementi: mērķu noteikšana un darbības organizēšana.
1.1. Mērķu noteikšana
Vadīšanas procesa sākumā darbiniekiem ir nepieciešams noteikt mērķus, kuri var būt ļoti dažādi :
1) Uzņēmuma ārējie mērķi:
• Realizācijas apjoma palielināšana;
• Peļņas gūšana;
• Darījumu skaita (pirkumu skaita) palielināšana;
• Pircēju (klientu) meklējumi un piesaistīšana;
2) Uzņēmuma iekšējie mērķi:
• Pasūtījumu skaita palielināšana;
• Izmaksu samazināšana;
• Mārketinga pētījumu veikšana;
3) Personāla rīcības mērķi:
• Jāpaaugstina zināšanu līmenis par precēm;
• Jāpaaugstina pircēju apkalpošanas kvalitāte;
• Jāveido komunikācijas ar pircējiem;
• Jāizplata informācija par uzņēmuma precēm un pakalpojumiem;

Pētāmā uzņēmumā „X” par nozīmīgākajiem tiek uzskatīti iekšējie un personāla rīcības mērķi, jo šo mērķu sekmīga izpilde nodrošina uzņēmuma ārējo mērķu sasniegšanu (izmaksu samazināšana un pasūtījumu skaita palielināšana ir galvenie peļņas veidošanas faktori utt.)
Viss tirdzniecības personāls katra gada sākumā tiek informēts par uzņēmuma iekšējo mērķu izpildes % iepriekšējā gadā, kā arī tiek iepazīstināts ar nākamā gada noteiktajiem mērķiem.
Uzņēmuma iekšējie mērķi katru gadu tiek analizēti un noteikti gan visam uzņēmumam kopumā, gan atsevišķi katram konkrētajam veikalam. Šajos mērķos ietilpst: pārdošanas apjoma plānošana pa dažādiem produkcijas veidiem, tā vēlamais pieaugums, plānotie izdevumi, to sadalījums – personāla algas; tehniskā nodrošinājuma izmaksas; norakstāmo preču daudzums utt.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация