-
SIA "BBC Latvia"
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | BIZNESA PLĀNA KOPSAVILKUMS | 3 |
2. | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 4 |
3. | NOZARES RAKSTUROJUMS UN ATTĪSTĪBAS PROGNOZES | 5 |
4. | UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 6 |
4.1. | THE EARTH COLLECTION APĢĒRBI | 6 |
4.2. | VAIRUMTIRDZNIECĪBA | 7 |
5. | UZŅĒMUMA PLĀNOTAIS APJOMS UN ATTĪSTĪBAS PERSPEKTĪVAS | 7 |
6. | CENOŠANAS PRINCIPI | 8 |
7. | IZPLATĪŠANAS VEIDI | 8 |
8. | PROGNOZĒJAMĀ TIRGUS DAĻA | 8 |
9. | PROJEKTS | 8 |
9.1. | PROJEKTA MĒRĶIS | 8 |
9.2. | PROJEKTA FINANSĒJUMS | 8 |
9.3. | PROJEKTA AKTIVITĀŠU PLĀNS | 9 |
10. | FINANSU PLĀNS | 9 |
10.1. | IEŅĒMUMU PLĀNS | 11 |
10.2. | PEĻŅAS UN ZAUDĒJUMU APRĒĶINS PA MĒNEŠIEM 1 GADAM | 12 |
10.3. | BILANCE PA MĒNEŠIEM 1 GADAM | 13 |
10.4. | NAUDAS PLŪSMAS PĀRSKATS PA MĒNEŠIEM 1 GADAM | 14 |
10.5. | PEĻŅAS UN ZAUDĒJUMU APRĒĶINS GADIEM | 15 |
10.6. | BILANCE PA GADIEM | 16 |
10.7. | NAUDAS PLŪSMAS PĀRSKATS PA GADIEM | 17 |
10.8. | KREDĪTA ATMAKSAS GRAFIKS | 18 |
Vairumtirdzniecība
BBC Latvija ir ekskluzīvas tiesības iegādāties un piegādāt Latvijas tirgum TEC preces un arī tā izplatīt – ir uzsāktas sarunas ar Vairākām tirdzniecības ķēdēm par to apgādāšanu ar preci .
Lai veicinātu vairumtirdzniecību būtu jāveido, kopējā klientu uzskaites sistēma, kas būtu balstīta uz vienotas datubāzes izveides un iekšējo klientu apzināšana vadoties no kopējas uzņēmuma politikas un lēmumu stratēģijas.
Uzņēmuma plānotais apjoms un attīstības perspektīva
Veidojot kopējo pārdošanas stratēģiju uzņēmums plāno veikt šādas aktivitātes:
1.personāla apmācība ar ESAF līdzfinansējumu, lai veidotu izglītota personāla plānveida kopējo tēlu un atrisinātu kadru politikas jautājumus un veidotu kopējo korporatīvo tēlu;
2.atbilstoši noietam sekmēt pasūtījumu sadali veikalos un sagādes iespējās;
3.pirmajā ceturksnī censties sasniegt divreiz lielāku noietu nekā tas bija pirmajā darbības gadā.
Cenošanas principi
Cenošana notiek saskaņā ar kopējo zīmola cenošanas politiku un ņemot vērā Latvijas situāciju gatavo apģērbu tirgū – Metode tiek pielietota Eksperta cenas novērtējums salīdzinot to ar no Biznesa plāna noteiktajiem nosacījumiem tā izpildei un īstenošanai dzīvē
Uzcenojums ir paredzēts no 250 % - 400 % robežās salīdzinot preces iepirkuma cenu – tomēr cenu apgabals piešiem nosacījumiem ir vidējs apģērbu cenai Latvijā.
Janā kolekcija tiks izlikta pārdošanā ar lielāku uzcenojumu- preces, kas veidos atlikumu tiks nocenotas vai izpārdotas izmantojot ---------
Izplatīšanas veidi
BBC zīmola izplatīšanas veidi tiek plānoti:
Izmantojot masu mēdijus – reklāma TV un presē,
Apmaksājot raidlaiku TV - izmantojot tiešās pārdošanas,
Galvenais pārdošanas veids - caur komersantā pārstāvi tiešajā pārdošanā,
BCC katalogs – noslēdzot līgumu ar trešo personu ( LATVIJAS PASTS) realizēt pārdošanu un optimizējot loģistikas izdevumus tādā veidā dodot iespēju attīstīt citu segmentu.…
- SIA "A-Audio"
- SIA "Afrodīte"
- SIA "BBC Latvia"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы6
-
SIA "Fubars Internet"
Бизнес план для средней школы7
-
SIA "Cietais disks"
Бизнес план для средней школы12
-
SIA "Komforts"
Бизнес план для средней школы17
-
SIA "Saldējuma namiņš"
Бизнес план для средней школы19