Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:667059
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
  Uzņēmuma apraksts    3
  Biznesa plāna izklāsts    4
  Uzņēmumam piederošie īpašumi un iekārtas, vadība    4
  Pakalpojuma raksturojums    4
  Jubilejas, kāzas, kristības u.c.    4
  Tirgus analīze    5
  Konkurenti    5
  Mārketings    6
  Mārketinga plānošana    7
  Risks un problēmas    9
  Darbības plāns    9
  Finansu plāns    10
  Reklāma    12
Фрагмент работы

Mārketinga plānošana
Svarīgi ņemt vērā pazīmes, kas raksturo pircējus, nepieciešams izvēlējies tādu tirgus segmentācijas modeli, kurš vislabākajā veidā izskaidro, kā un kāpēc pircēji atšķiras cits no cita, ar to, kam viņi dod priekšroku, ar ko un kāpēc atšķiras viņu uzvedība tirgū, izdarot šādus secinājumus uzņēmums iegūst jūtamu priekšrocību konkurencē ar saviem sāncenšiem. Uzņēmuma izpratne par sava produkta pircējiem un tas kā uzņēmums viņus segmentē, veido pamatu, lai izlemtu, kādu produktu ražot un kādai pircēju uztverē jābūt šā produkta pozīcijai. Savukārt lēmums par produktu un tā pozīciju nosaka pārdošanas apjomu un peļņu. Efektīvs segmentācijas modelis ļauj uzņēmumam iekarot tirgu pat tad, ja piedāvātie produkti nav lētākie. Klientu analizēšanai SIA „Orhideja” izmanto sekojošus kritērijus:
ģeogrāfiskās segmentācijas robežas ( tirgus, kurā uzņēmums realizē savu produkciju);
demogrāfiskais (vecums, dzimums u.c.):
sociāli ekonomiskais (ienākumu līmenis, profesija);
kultūras (izglītība. reliģija u.c.);
personas raksturojums (dzīvesveids, rakstura tips);
rīcība (izvēles kritēriji, patērētāja tips).
Cenu politika, produkta cenas noteikšana
Cenu veidošana ir komplicēts process, jo produktam jānosaka optimāla cena katrā no tirgiem, kā arī jāveido uzņēmuma politika, kā un kad mainīt cenas, reizē nosakot, kam tad ir šādas tiesības un pat pienākums. Produkta cenu veidošanas pamatkritēriji:
pieprasījums;
izmaksas;
konkurence.
Cenu stratēģija - ar šo saprotam pēc kāds taktikas tiks noteikta produkta cena:
dempinga cena - cenu pazemināšana lai izspiestu konkurentus no tirgus;
diferencētā cena – cena tiek diferencēta no produkta adekvātām pazīmēm;
diskriminējošā cena – tā pati prece par dažādu cenu, dažādiem klientiem.

Šādu lēmumu nepieciešamības gadījumā produktmenedžeri konsultējās ar uzņēmuma vadību.


Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1245924
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация