Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:667248
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.06.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  STRATĒĢISKĀ MENEDŽMENTA JĒDZIENS UN BŪTĪBA    4
2.  SIA „PĀRVADĀJUMI” RAKSTUROJUMS    9
3.  PRODUKTA (PAKALPOJUMA) DZĪVES CIKLA KOPSAKARĪBAS    15
4.  SIA „PĀRVADĀJUMI” STRATĒĢIJAS IZVĒRTĒJUMS UN PRIEKŠLIKUMI TĀS PILNVEIDOŠANAI    20
4.1.  KORPORATĪVĀ LĪMEŅA STRATĒĢIJA    20
4.2.  BIZNESA LĪMEŅA STRATĒĢIJA    22
4.3.  FUNKCIONĀLĀ LĪMEŅA STRATĒĢIJA    23
4.4.  FUNKCIONĀLĀ LĪMEŅA STRATĒĢIJAS SAISTĪBA AR BIZNESA LĪMEŅA STRATĒĢIJU    25
5.  SIA „PĀRVADĀJUMI” SWOT MATRICA    27
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    31
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    33
Фрагмент работы

Menedžmenta nozīmīgums konkurētspējīga uzņēmuma funkcionēšanā ir neiztrūkstošs posms un process, kas jārealizē. No tā realizācijas atkarīga uzņēmuma darbība kopumā.
Ilgāku laiku valdīja uzskats, ka nākotnes attīstību var izplānot, pamatojoties uz pagātnes vai esošā perioda pieredzi. Mūsdienīgā teorija paredz, ka plānošana jāveic atbilstoši pieņēmumam – nākotne atšķiras no šodienas1.
Jēdziens „stratēģija” vēsturiski ir saistīts ar militārām operācijām – stratēģija pēc būtības nozīmē, ka viena puse var sakaut savu pretinieku, pat ar lielāku un spēcīgāku karaspēku, ja tai ir iespējams kaujas vai sadursmes vietu novirzīt sev izdevīgākā teritorijā.
Vēsturiski izveidojušās daudzas un dažādas stratēģijas definīcijas, bet to jēga ir sekojoša – stratēģija ietver visas uzņēmuma būtiskās darbības, norādot uzņēmuma darbības virzienu un eksistences mērķi, stimulējot nepieciešamās pārmaiņas, kuras nosaka darbības vide2.
Studiju darba mērķis ir izvērtēt SIA „Pārvadājumi” stratēģiju.
Temats ir aktuāls tāpēc, ka, izmantojot stratēģiskā menedžmenta teorētiskos ieteikumus konkrēta uzņēmuma attīstībā, iespējams būtiski uzlabot tā saimnieciskās darbības rezultātus.
Mērķa īstenošanai noteiktie uzdevumi:
1)izpētīt stratēģiskās vadīšanas teorētiskās nostādnes;
2)sniegt vispārīgu informāciju par uzņēmumu;
3)izvērtēt uzņēmuma darbības atbilstoši stratēģiskajiem mērķiem;
4)izpētīt uzņēmuma stratēģiskās attīstības iespējas.
Studiju darba izstrādē izmantota zinātniskā literatūra, interneta resursi un uzņēmuma nepublicētā informācija.
Darba izstrādē izmantotas ekonomiskās analīzes un izpētes metodes, izstrādāta SWOT matrica.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация