Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | Korporatīvās sociālās atbildības jēdziens | 4 |
1.1. | Korporatīvās sociālās atbildības platforma | 5 |
1.2. | Iesaistītās puses korporatīvajā sociālajā atbildībā | 7 |
1.3. | Korporatīvās sociālās atbildības būtība | 7 |
1.4. | Argumenti „par” un „pret ”korporatīvo sociālo atbildību | 8 |
2. | Korporatīvā sociālā atbildība un sabiedriskās attiecības | 9 |
3. | Korporatīvās sociālās atbildības un uzņēmējdarbības ētikas saikne | 9 |
4. | Korporatīvā sociālā atbildība Latvijā | 10 |
3.1. | Korporatīvās sociālās atbildības principi Latvijā | 11 |
3.2. | Korporatīvās sociālās atbildības uzdevumi Latvijai | 12 |
3.3. | Zaļā grāmata un korporatīvā sociālā atbildība | 12 |
5. | Korporatīvās sociālās atbildības veidošanas un īstenošanas vispārējie principi un reālie kritēriji | 13 |
5.1. | Korporatīvā kultūra kā korporatīvās sociālās atbildības veidošanas un īstenošanas pamats un sastāvdaļa | 13 |
5.2. | Instrumenti korporatīvās sociālās atbildības programmu veidošanai un analīzei | 14 |
6. | Korporatīvā sociālā atbildība ekoloģiski un sociāli riskantās ekonomikas nozarēs | 15 |
7. | Korporatīvās sociālās atbildības programmas veidošana un īstenošana pasaulē un Latvijā | 16 |
6.1. | Attīstības tendences Eiropas Savienībā un pasaulē | 17 |
8. | Korporatīvās sociālās attīstības programmu veidošanas un īstenošanas problēmas | 19 |
9. | Ieteicamās korporatīvās sociālās atbildības programmas veidošanas metodes | 21 |
Secinājumi | 23 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 24 |
Secinājumi
Latvijā korporatīvās sociālās atbildības principi sākuši un turpina attīstīties stihiski.
KSA ir plānotas , sistemātiskas un strukturētas darbības, kas paredz uzņēmuma un sabiedrības ilgtermiņa attīstību un sadarbību.
KSA ir praktisks uzņēmējdarbības instruments peļņas gūšanai un sabiedrības vispārējā labuma vairošanai.
Labākie veidi, lai informētu par uzņēmuma sociāli atbildīgo praksi, ir masu mediji, reklāma, uzņēmuma mājaslapa, internets un tieša komunikācija ar sabiedrību.
Lai KSA būtu praktiski un pilnvērtīgi izmantojama kā biznesa instruments, precīzi jāizzina, kādas ir atsevišķu kopienu un indivīdu sociālās intereses, ko vēlas sabiedrība kopumā.
KSA ir brīvprātīgs standarts, un to var pielietot jebkura lieluma un jebkuras industrijas uzņēmumā.
KSA programma ir jauna iespēja atšķirties no konkurentiem, iemantojot labāku reputāciju un tēlu, kas atbilsts potenciālajām klientu un investor prasībām.
KSA ir uzņēmējdarbības pastāvīgas attīstības iespēja.
KSA ir jauns veids, kā pelnīt vairāk, vienlaikus izpelnoties līdzcilvēku atzinību.
KSA veidošanas un īstenošanas pamatnosacījums ir korporatīvā kultūra.
…
Korporatīvā sociālā atbildība ir termins, kas skan samērā sarežģīti , taču tā ideja ir pavisam vienkārša. Var teikt , ka organizācija ir sociāli atbildīga no brīža, kad tā iet tālāk par minimālo juridisko un ekonomisko prasību ievērošanu un papildus iegulda cilvēkkapitālā, vidē un attiecībās ar ieinteresētajām pusēm. Īsi sakot, KSA ietver sociālo un apkārtējās vides jautājumu iekļaušanu uzņēmuma biznesa darbībās un to mijiedarbību ar ieinteresētajām pusēm. Sociālā atbildība ir brīvprātīga un neatņemama konkurences un ilgtspējīgas attīstības sastāvdaļa.
- Korporatīvā reputācija un tās vērtības
- Korporatīvā sociālā atbildība
- Prokūra, prokūristu tiesību apjoms un civiltiesiskā atbildība
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Korporatīvā reputācija un tās vērtības
Реферат для университета7
Оцененный! -
Uzņēmuma sociālā atbildība
Реферат для университета8
-
Korporatīvā līmeņa stratēģijas
Реферат для университета8
-
Korporatīvā sociālā atbildība
Реферат для университета27
Оцененный! -
Korporatīvā reputācija
Реферат для университета3