Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:694255
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Izvēlētās tautsaimniecības nozares vispārējs    5
  Raksturojums LR ekonomiskajā sistēmā    5
2.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    8
3.  Ražošanas tehnoloģiju sīks apraksts    10
4.  Ieņēmumu un izdevumu veidošanās    12
5.  Mārketinga darbības uzņēmumā    14
6.  Secinājumi, priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
Фрагмент работы

Biznesa pasaulē notiek visai straujas pārmaiņas – samazinās tirgus niša, saīsinās produktu dzīves cikls, attīstās trešās valstis, kas ienāk, kas piesātina tirgū ar lētākiem produktiem, ierobežotāki kļūst daudzi resursi. Arvien biežāk izvirzās jautājums, kā darboties, veselīgi konkurēt, vadīt organizāciju, uzņēmumu vai tirdzniecības objektu šo pārmaiņas konkrētajā vidē – valstī, reģionā, nozarē.[ 2 ;4.]
Darbības procesa sākumposmā noteikti būtu jāpārzina likumdošanas, normatīvos, tiesiskos un juridiskos dokumentus, kas reglamentē tirdzniecības uzņēmuma darbību kopumā.
Svarīgi zināt lēmuma pieņemšanas, cilvēku vadīšanas, motivēšanas, plānošanas, īstenošanas, izvērtēšanas, finanšu un resursu vadīšanas un citas metodes.
Tirdzniecības nozarē strādājot komandā, būtiski pārzināt psiholoģiskos un saskarsmes jautājumus kontaktu un dialogu veidošanai, konfliktu un problēmsituāciju risināšanai, izprast organizācijas kultūru un valdošo mikroklimatu.
Pētījuma objekts – tirdzniecības uzņēmuma darbības raksturojums.
Pētījuma mērķis – iepazīties ar LR tirdzniecības nozares ekonomiskajiem rādītājiem, noskaidrot šīs nozares vietu un lomu valsts ekonomiskajā sistēmā, iepazīties ar pakalpojumu procesu tehnoloģiju, ieņēmumu un izmaksu veidošanas sistēmu uzņēmumā un mārketinga pamatprincipiem.
Pētījuma uzdevumi:iepazīties ar prakses uzņēmuma vispārēju raksturojumu;
aprakstīt teorētiski tēmu apskatu;
apkopot iegūto teorētisko informāciju prakses uzņēmumā;
piedalītie uzņēmējdarbības norisēs, kas nav pretrunā ar darba aizsardzības prasībām;…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация