Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:727169
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.01.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  KORPORATĪVĀS KULTŪRAS JĒDZIENS UN NOZĪME    4
2.  KORPORATĪVĀS KULTŪRAS VEIDOŠANĀS FAKTORI    6
3.  KORPORATĪVĀS KULTŪRAS FUNKCIJAS    11
4.  KORPORATĪVĀ KULTŪRA UN VALSTS PĀRVALDE    14
5.  KORPORATĪVĀS KULTŪRAS ATTĪSTĪBA UN PILNVEIDE    17
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    20
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    21
Фрагмент работы

IEVADS
Darbs ir balstīts uz problēmu par nepieciešamību uzlabot personāla vadības procesus valsts iestādēs, apstākļos, kad ir novērojama darbaspēka mainība.
Organizāciju korporatīvajai kultūrai mūsdienās arvien vairāk tiek pievērsta uzmanība. Korporatīvā kultūra pastāv ikvienā iestādē vai uzņēmumā, un katrā tā ir unikāla. Korporatīvā kultūra organizācijā var pastāvēt neatkarīgi no tā cik darbinieki tur strādā – desmit vai simts. Tas kā viņi savā starpā sadarbojas, un līdz ar to nodrošina organizācijas pastāvēšanu, liek tiem radīt dažādas rakstītas un nerakstītas normas, vērtības, kas kopumā veido organizācijas korporatīvo kultūru. Korporatīvās kultūras veidotāji un nesēji viennozīmīgi ir paši cilvēki, kuri atrodas šajā organizācijā. Taču svarīga ir arī organizācijas darbības joma, kā arī, vai tas ir privātsektors, vai valsts institūcija. Ir atšķirība, piemēram, starp reklāmas firmu un valsts institūciju. Vienas kultūrā būs daudz radošo elementu, savukārt otrai būs formalizēta un strukturēta sistēma. Nozīme ir arī tam, cik liela ir organizācija, jo tā ir lielāka, jo vairākas subkultūras tajā iespējamas.
Korporatīvās kultūras pamatā ir arī organizācijas darbinieku savstarpējā saskarsme. Saskarsme ir ikdienišķs process, kas nepieciešams, lai cilvēks varētu apmierināt savas vajadzības, kuru apmierināšana var dot gan pozitīvas, gan negatīvas emocijas.
Sabiedrībā par valsts institūcijām galvenokārt ir izveidojies jau konkrēts viedoklis, gan par sistēmu kā tādu, gan par atalgojumu, kas bieži vien traucē atrast piemērotu amata kandidātu. No iepriekš minētā izriet arī tas, ka nepieciešams izstrādāt kritērijus, kas ļautu noturēt jau esošos darbiniekus.
Pētījuma problēma: Nepieciešamība uzlabot personāla vadības procesus.
Pētījuma objekts: Valsts iestādēs nodarbinātie vadītāji un padotie – ierēdņi un darbinieki.
Pētījuma priekšmets: korporatīvā kultūra.
Pētījuma mērķis: pamatojoties uz profesionālo literatūru, izanalizēt korporatīvās kultūras vispārējo būtību un korporatīvās kultūras esamību valsts pārvaldē, kā arī izstrādāt priekšlikumus korporatīvās kultūras pilnveidei.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,98 €
Комплект работ Nr. 1117335
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация