Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:749368
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Katrai organizācijai ir savs pastāvēšanas mērķis vai mērķi pat tad, ja organizācijas vadītāji nav to formulējuši un apzinājuši. Uzņēmuma misija ir sākuma punkts vadītāju darbības plānošanai, uzņēmuma struktūras un funkciju iedibināšanai. Tāpēc arī misijas formulēšana ir stratēģiskās vadīšanas procesa pirmais uzdevums. Misija ir organizācijas vispārējs mērķis, fundamentālu nodomu apgalvojums. Pateicoties misijas formulēšanai, organizācija var koncentrēt savu biznesa darbību vienā konkrētā virzienā. Misija dod organizācijai stratēģisko virzību, tā nosaka uzņēmējdarbības veidu, kurā organizācija ir iesaistīta, tās mērķus un filozofiskās vērtības. Uzņēmuma īpašnieki parasti uzskata, ka viņu darbība gūs patērētāju atzinību un atbalstu. Kad uzņēmuma vadītāju uzskati un plāni tiek apvienoti dokumentā, veidojas pamats biznesa misijas formulējumam. Lielākoties organizācijas misija tiek formulēta abstrakti un vispārīgi. Misijas formulējumam jārada priekšstats, ka organizācijai ir noteikta sabiedrībai pieņemama loma, attīstības virziens, tā sekmīgi darbojas un ir vērts to atbalstīt, tai uzticēties. Labi formulēta misija uztur entuziasmu un veicina uzņēmuma mērķu sasniegšanu. Taču, jāpiemin, ka uzņēmuma svarīga ir ne tikai pati misija, bet arī tās noteikšanas un formulēšanas process. Kopīgi apspriesta un kompromisa veidā pieņemta misija parāda uzņēmuma reālo nostāju svarīgākajos jautājumos, nostiprina uzņēmumu un padara to stabilāku kritiskajās situācijās, kā arī dod atbildes neskaidrību gadījumā1.
Vispārīgā formā sastādīts misijas formulējums ietver četrus galvenos aspektus:
• organizācijas darbības definīcija;
• organizācijas atšķirīgo prasmju definīcija;
• organizācijas filozofijas un vērtību definīcija;
• organizācijas devums tās ieinteresētajām pusēm.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация