Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:763793
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.09.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Organizācijas vispārējs apraksts    3
2.  Organizācijas misija, mērķi un stratēģijas    4
3.  Organizatoriskā struktūra    6
4.  Organizācijas iekšējās un ārējās vides analīze    10
5.  Organizācijas darbību plānu sistēma    16
6.  Darbinieku motivēšana organizācijā    17
7.  Organizācijas darbības    20
8.  Vadīšanas stils    22
9.  Neformālās grupas    23
10.  Organizācijas kultūra    24
11.  Secinājumi un priekšlikumi    26
Фрагмент работы

Organizatoriskā struktūra
Uzņēmuma „Narvesen” struktūra ir veidota atbilstoši tās funkcijām. Organizācijā var izdalīt finanšu, iepirkumu, attīstības, personāla un komunikācijas, mārketinga nodaļas. Visas šīs nodaļas ir pakļautas ģenerāldirektorei Katrīnei Judovicai. Līdz ar to uzņēmumā ir tā sauktā U – tipa struktūra. Izveidojot šāda tipa struktūru organizācijā, ir vērojamas šādas priekšrocības:
Uzņēmumā ir augsts efektivitātes līmenis, jo katra nodaļa orientējas uz savu noteiktu darbu;
Katrā nodaļā vērojama augstas kvalitātes kontrole un koordinēšana, jo katras nodaļas vadītāji koncentrējas uz noteiktiem darbiniekiem un piesaista noteiktu auditoriju darbam;
Atvieglota organizācijas personāla apmācība. Katrā nodaļā jaunos darbiniekus apmāca nodaļās vadītājs, līdz ar to apmācība notiek profesionāli, jo vadītājs ir pieredzējis savas profesijas veicējs;
Tiek atvieglota menedžera vadīšanu, jo katrā nodaļā ir savs vadītājs, kurš uzņemas atbildību par savu nodaļu.
Taču šāda tipa struktūrai ir vērojami arī trūkumi:
Darbinieki koncentrē savu darbību uz samērā šauriem mērķiem, līdz ar to tiek zaudēta saikne ar organizācijas stratēģiskajiem mērķiem;
Lēmumu, kā arī jaunu ideju pieņemšana ir sarežģītāka, jo nepieciešama ilgstoša saskaņošana starp atsevišķām nodaļām.
Par organizācijas galarezultātiem atbild tikai augstākā līmeņa menedžeri, līdz ar to augstākā līmeņa menedžeri pieprasa augstu līmeni no padotajiem.
Funkcionāli apvienotas nodaļas ir grūti pielāgot ārējo apstākļu izmaiņām.
Organizācijas iekšējās un ārējās vides analīze
Katra uzņēmuma darbību ietekmē vide, kurā tas darbojas. Vide nekad nav stabila. Katram uzņēmumam jāpazīst sava apkārtējā vide un tās izmaiņas raksturs, gan jāprot reaģēt uz šīm izmaiņām-neveiksmes, spējot pielāgoties videi, var kļūt par uzņēmējdarbības veiksmēm.
Kā katra uzņēmuma vidi, tāpat arī „Narvesen” vidi var iedalīt iekšējā un ārējā vidē.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация