Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:777825
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  MOTIVĒŠANAS BŪTĪBA UN ATTĪSTĪBA    4
1.1.  MOTIVĒŠANA UN TĀS NOZĪME MENEDŽMENTĀ    4
1.2.  MOTIVĒŠANAS MODEĻI    5
2.  MOTIVĒŠANAS TEORIJAS    6
2.1.  SATURA MOTIVĒŠANAS TEORIJAS    6
2.1.1.  A. Maslova vajadzību hierarhija    7
2.1.2.  K Alderfera ERG teorija    8
2.1.3.  F. Hercberga divfaktoru motivācijas teorija    8
2.1.4.  D. Makklelanda „pieredzes – vajadzību” teorija    9
2.1.5.  Teoriju salīdzinājums    11
2.2.  NORISES MOTIVĒŠANAS TEORIJAS    11
2.2.1.  Gaidu motivēšanas teorija    12
2.2.2.  Taisnīguma motivēšanas teorija    12
2.2.3.  L. Portera un E. Loulera modelis    13
2.2.4.  Raksturīgo pazīmju teorija    13
2.3.  STIMULĒJOŠĀS MOTIVĒŠANA TEORIJA    14
2.4.  MŪSDIENU MOTIVĒŠANAS TEORIJAS    14
2.4.1.  Kompleksā sistēma (piecu vareno sistēma)    14
2.4.2.  Dž. Naibeta teorija    15
2.5.  MŪSDIENU AUTORU VIEDOKLIS PAR DARBINIEKU MOTIVĒŠANU    15
2.5.1.  Ineses Ešenvaldes novērtējums    15
2.5.2.  Mišela Fienbaha novērtējums    16
3.  DARBINIEKU MOTIVĀCIJA SIA OOOOO    17
  SECINĀJUMI    20
  LITERATŪRAS SARAKSTS    22
Фрагмент работы

3. Darbinieku motivācija SIA OOOOO
Firma OOOOO dibināta 1993.gada 28.janvārī trim uzņēmīgiem cilvēkiem meklējot savu nišu un pašiem remontējot telpas. Būvmateriālu tirgū tā ienāca kā jauns, mērķtiecīgs un radošs uzņēmums ar apņēmību izcīnīt savu vietu tirgū un būt pirmajiem, izvirzot par prioritāti augsta līmeņa apkalpošanu.
Sākotnēji uzņēmuma profils bija saistīts ar plaša klāsta celtniecības un abrazīvo materiālu tirdzniecību, lauksamniecības tehnikas remontu, būvmateriālu un mēbeļu ražošanu, mežizstrādi un celtniecības pakalpojumiem. Lai varētu veikt visus iepriekšminētos darbības veidus, firma nodarbināja 60 cilvēkus.
Pēc pirmajiem darbības gadiem pienāca kritisks brīdis, kas tika pārvarēts 1996. gada vidū. Ap to laiku sākās firmas atdzimšana. No sākotnējās trijotnes izturēja VVVVV UUUUU, kura vizītkartē ierakstīts – direktors. Un tomēr saviem kādreizējiem “cīņu biedriem” viņš saka paldies par ierosmi un iedrošināšanu sākt patstāvīgu uzņēmējdarbību.
Pašreiz uzņēmums nodarbojas ar būvmateriālu, mēbeļu, saimniecības un dārza preču, kā arī ar dekoratīvo augu tirdzniecību.
Popularitāti un pircēju atzinību ir ieguvis 2002.gada nogalē SIA Aile kopā ar klientiem izveidotais profesionālo būvmateriālu tirdzniecības tīkls ar nosaukumu Meistars. Saprotot jaunizveidotā tīkla priekšrocības, tajā iekļāvās arī firmas OOOOO veikals Daugavpilī.
„Mūsdienās viens no svarīgākajiem veiksmes faktoriem ir laba komanda,” uzsver firmas “OOOOO” vadītājs. Veidojot komandu un pieņemot darbā cilvēkus, lielu uzmanību O. Šibalovs pievērš ne tikai profesionālajām zināšanām. Reizēm priekšroka tiek dota cilvēkiem, kuriem izglītība un zināšanas nav tik spīdošas, bet ir izteikta vēlme ar pilnu atdevi strādāt un nepieciešamās zināšanas apgūt. Protams, svarīgi tai brīdī saprast un izvērtēt, vai cilvēks spēs ātri vajadzīgo iemācīties. Tas nav viegli. Viņš atzīmē, ka vadītājam ļoti svarīgi atrast īstās darbinieku motivēšanas metodes. Turklāt katram ir vajadzīga individuāla pieeja. “Reizēm liekas, ka diezgan skaidri var identificēt savu darbinieku vēlmes, taču ne vienmēr tas nozīmē, ka var attiecīgi pielietot kādu instrumentu. Izrādās, ka ir vēl citi apstākļi, kuri ir jāņem vērā, lai tas instruments patiešām efektīvi darbotos. Tāpat būtisks ir modelis, kā vērtēju darbinieku veikumu. Ir grūts uzdevums saprast, cik lielā mērā labs rezultāts ir bijis veiksmes gadījums, cik lielā mērā – mērķtiecīga darba rezultāts. Cenšos, lai vērtēšanas sistēma būtu sabalansēta, kuru veido gan skaidri noteikti kritēriji, gan subjektīvais viedoklis. Par to, ka kvalitāti var izmērīt, neesmu pārliecināts.”

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация