Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:782308
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Аннотация    3
  Введение    6
1.  Теоретические основы управления персоналом    9
1.1.  Сущность и система управления персоналом    9
1.2.  Методы управления персоналом    11
1.3.  Кадровое планирование    15
1.3.1.  Структура планирования персонала    15
1.3.2.  Поиск и подбор кадров    17
1.3.3.  Обучение и оценка персонала    19
1.4.  Мотивация и стимулирование персонала в организации    22
2.  Анализ и оценка использования человеческих ресурсов на фирме “Casino Tobago”    28
2.1.  Общий анализ рынка азартных игр в Латвии    28
2.2.  Характеристика предприятия SIA Niks “Casino Tobago”    33
2.3.  Структура управления фирмой SIA Niks “Casino Tobago”    34
2.4.  Виды предоставляемых фирмой услуг    39
2.5.  Оценка системы мотивации и стимулирования персонала на предприятие SIA Niks “Casino Tobago”    40
2.6.  Предложения по совершенствованию системы мотивации и политики управления персоналом на предприятие    43
3.  Анкетирование о степени удовлетворенности работой и управлением персонала на фирме SIA Niks “Casino Tobago”    46
  Выводы Предложения    52
  Список использованной литературы    56
  Приложение    62
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Uz personāla vadības teorijas pētīšanas pamata diploma darba pirmajā nodaļā, tika veikta uzņēmuma personāla izmantošanas efektivitātes analīze pētāmajā „Casino Tobago” laimētavā un salīdzinājums ar to, kā jābūt teorētiski un kā tas notiek uzņēmuma praksē.
Latvijas azartspēļu tirgus analīze parādīja, ka azartspēļu biznesa tirgū darbojas 20 uzņēmumi, kas nodarbojas ar pakalpojumu sniegšanu šajā biznesa jomā. No tā izriet, ka konkurence šajā Latvijas biznesa jomā ir ļoti augsta.
Šobrīd Latvijā saskaņā azartspēļu un izložu uzraudzības inspekcijas datiem, šajā biznesa jomā kopējais darbinieku skaits ir aptuveni 6500 cilvēku. Azartspēļu tirgus analīze pēc uzņēmumā esošā aprīkojuma skaita parāda, ka SIA Niks „Casino Tobago” attiecībā pret citiem konkurentiem aizņem vienpadsmito vietu pēc aprīkojuma īpatsvara – 2,7%. Tas ir ļoti zems procents attiecībā pret citiem konkurentiem. Tirgus līderi ir „Admirāļu klubs” un „Alfor” ar aprīkojuma īpatsvaru 13,8% un 26,0%. Tirgus analīze pēc neto apgrozījuma rādītāja parāda, ka SIA Niks „Casino Tobago” attiecībā pret konkurentiem aizņemt desmito vietu un tā procents ir 3,1% no kopējās tirgus daļas. Tas ir labs rādītājs, ņemot vērā, ka SIA Niks „Casino Tobago” darbojas tirgū ar aprīkojumu 2,7% attiecībā pret kopējo rādītāju.
„Casino Tobago” galvenais darbības veids ir azartspēļu organizācija.
„Casino Tobago” vadošais sastāvs ir cilvēku komplekss, kurš apvieno kompetentus speciālistus savā jomā, kuriem ir liela darba pieredze un specializētais aprīkojums.
Piedāvājamo pakalpojumu jomā galvenie darbības veidi SIA Niks „Casino Tobago” laimētavā ir tādi, kā: mūsdienu koncerti; populārie pasākumi; bāri, loterijas un izlozes, spēļu zāles un spēļu aparāti.
„Casino Tobago” uzņēmums sāka savu darbību Latvijas tirgū 2002.gadā, personāls no paša sākuma bija lielāks par 80 cilvēkiem un tas tā paliek arī tagad. Šāda veida kazino ir unikāls un neplāno paplašināties.
Uzņēmuma galvenās vērtības ir apkalpošanas un darbības augsta kvalitāte, orientēšanās uz klientiem, kas tiek nodrošināts ar personāla darbību uzņēmumā. Lai personāla darbs atbilstu uzņēmuma visaugstākajām prasībām kazino darbā, uzņēmums pievērš lielu uzmanību tādiem pasākumiem, kā:
1) Konfidencialitātes nodrošināšana kazino klientiem;
2) Novērošanas kameru sistēma klientu un personāla drošībai uzņēmumā;
3) Mārketinga izstrādāšana klientu piesaistes nolūkos, nepārtrauktais darbs uzņēmuma reklāmas jomā;
4) Atlase, adaptācija, apmācība, personāla izvietošana un stimulēšana uzņēmumā.

Uzņēmums rūpējas par saviem darbiniekiem. Lai sekmētu klientu apkalpošanas kvalitāti, darbiniekiem jābūt labi motivētiem. Uzņēmums piedāvā izstrādātu personāla motivēšanas sistēmu. Darba alga ir galvenā atlīdzība par personāla darbu uzņēmumā. Atkarībā no ieņemamā amata tas mēdz būt dažāds. Darbiniekiem, kuri darbojas „Casino Tobago” birojā, tā ir noteikta darba alga, darbiniekiem, kuri strādā klientu zālēs, tā ir noteikta stundas likme, kura ir atkarīga no ieņemamā amata uzņēmumā. Pie darba algas pamatlikmes tiek pieskaitīti bonusi, kā arī prēmijas un atlīdzība par labi padarītu darbu. „Casino Tobago” ir laba mantiskās motivācijas sistēma, bet nepastāv cita veida motivācija. Stimulēšana un motivācija tiek veidota tādēļ, lai nodrošinātu komfortablus apstākļus un noturētu darbiniekus, bet, tai pašā laikā, laimētavā ir liela kadru mainība, kas ir izraisīts ar dažādiem iemesliem: vadīšanas metode nesekmē darbinieku potenciāla kāpumu, nav pietiekami daudz stimulu, pastāv nesaprašanas starp menedžeriem, kas pāriet uz personālu, tātad, neskaidri ir noformulēti uzdevumi un to izpilde nav kvalitatīva. Lai uzlabotu stimulēšanas sistēmu, tika izvirzīti daži priekšlikumi. Piemēram, tādi, kā ilgtermiņa stimulēšanai var piedāvāt dažāda veida veselības apdrošināšanu, veikt izmaksas maznodrošinātām un daudzbērnu ģimenēm, kompensācija sakarā ar tuva cilvēka nāvi un tā tālāk.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация