Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:820959
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS   
1.  TIRGUS IZPĒTES PROCESS UN PĒTĪJUMA METODES   
2.  SAS „JUMĪTIS” TIRGUS IZPĒTES PROCESS   
2.1.1.  Uzņēmuma SAS „Jumītis” raksturojums   
2.1.2.  SAS „Jumītis” ražoto preču pieprasījuma novērtējums   
3.  KONKURENTU ANALĪZE   
4.  MĀRKETINGA ELEMENTU ANALĪZE   
4.1.1.  Produkts   
4.1.2.  Cena   
4.1.3.  Reklāma   
4.1.4.  Sadale un realizācija   
  SECINĀJUMI   
  PRIEKŠLIKUMI   
Фрагмент работы

Studiju darbā „Uzņēmuma SAS „Jumītis” tirgus vides novērtējums” tiek analizēti jautājumi par uzņēmuma pozīcijām tirgū un tā konkurētspēju tirgus apstākļos.
Darbs sastāv no četrām daļām, kur pirmajā daļā apskatīta un analizēta tirgus izpētes procesa nepieciešamība.
Otrajā daļā dots uzņēmuma SAS „Jumītis” raksturojums, apkopoti un analizēti veiktās aptaujas rezultāti.
Trešajā daļā apskatīti konkurences vides teorētiskie aspekti un dots uzņēmuma tirgus un konkurences novērtējums.
Savukārt ceturtajā daļā veikta mārketinga elementu (produkta, cenas, reklāmas, sadales un realizācijas) analīze uzņēmumā.
Darbs kopumā izklāstīts XX lappusēs, tajā iekļautas XX tabulas un XX attēli.
Darbā izmantoti XX literatūras avoti un pievienoti pielikumi.
Darbam ir teorētisks un praktisks raksturs.
Šodienas apstākļos ir aktuāls jautājums par mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējas saglabāšanu. Mazie un vidējie uzņēmumi var nodibināties visās tautsaimniecības nozarēs.
Studiju darba mērķis ir izprast un novērtēt tirgzinību ietekmes nozīmību uzņēmuma SAS „Jumītis” darbībā tirgus apstākļos, nostiprināt zināšanas un iegūt praktiskās iemaņas tirgus situācijas izpētes un analīzes jautājumos, nodrošinot iespēju tās izmantot turpmākajā studiju un darba procesā.
Mērķa sasniegšanai darbā izvirzīti šādi uzdevumi:
raksturot uzņēmuma tirgus situācijas un konkurētspējas novērtēšanas, kā arī uzņēmējdarbības plānošanas teorētiskos priekšnosacījumus;
veikt uzņēmuma darbības analīzi;
veikt minerāmēslojuma tirgus analīzi, novērtējot konkurenci, tirgus daļu un pieprasījumu.
Minēto uzdevumu veikšanai, darbā pielietotas tādas metodes, kā literatūras un statistisko datu analīze, aptauja un konkurentu analīze, kā arī SVID analīze. Pamatā izmantota gan teorētiska rakstura informācija, gan dati no uzņēmuma praktiskās darbības.
1. TIRGUS IZPĒTES PROCESS UN PĒTĪJUMA METODES
Viens no mārketinga pētīšanas mērķiem ir uzņēmuma tirgus iespēju noteikšana. Nepieciešams novērtēt pašreizējo potenciālo pieprasījumu pēc noteiktiem produktiem un prognozēt tirgus attīstības tendences. [V.Praude. Mārketings 230.lpp.]
Uzņēmumos daudzi vadīšanas lēmumi ir saistīti tieši ar šiem vērtējumiem. Ja uzņēmums vēlas iekļūt kādā tirgū, tad jānovērtē kā visa tirgus, tā arī atsevišķo segmentu potenciālās iespējas, lai varētu efektīvi ieguldīt līdzekļus. Mārketinga speciālistiem jāseko savas produkcijas realizācijas rezultātiem un laikus jāreaģē, ja piedāvājuma apjoms pārsniedz tirgus potenciālu. [V.Praude. Mārketings 230.lpp.]
Jebkurš uzņēmums nevar apkalpot visus pircējus, jo tiem būtiski atšķiras vēlmes, vajadzības un pieprasījums pēc produktiem. …

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1180868
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация