Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:861869
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.10.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Organizācija – personu, sociālu grupu vai valstu apvienība, kurai ir kopīga darbības programma, kopīgs mērķis un uzdevums.
Par organizāciju, kurā tiks veikta tirgvedības/stratēģijas problēmas analīze tika izvēlēta X organizācija, kas nodarbojas ar dažādiem daudz plānu darbiem (būvniecība). Dotā organizācija ir viena no lielākiem savā nozarē, tai ir augsta konkurētspēja un ilggadīga pieredze dotajā sfērā, kas ļauj klientiem un piegādātājiem zināmu pārliecību par sadarbību ar minēto sabiedrību.
Organizācija X ir nodaļu grupa, kuram kopīgs mērķis – gūt maksimālu peļņu, attīstīties un būt maksimāli konkurētspējīgiem, iekārot jauno tirgu, paplašināt ģeogrāfiskās robežas un noturēt uzņēmuma reputāciju viss augstākajā līmenī.
Katrai nodaļai ir savs vadītājs – nodaļas vadītājs. Lai sekmīgi veikt savu darbību, var izvirzīt šādus uzdevumus:
Veikt darbus grafika ietvaros;
Laicīgi veikt maksājumus piegādātājiem un apakšuzņēmējiem;
Izmantot efektīvākās tehnoloģijas;
Veikt konkurentu pētīšanu;(nepieciešamības gadījumā rādīt mākslīgo konkurenci)
Piedāvāt klientam vislabāko cenu;
Piesaistīt kvalificētus darbiniekus vai veikt apmācību jau esošiem.
Efektīvi sadarboties ar citām nodaļām;
Komunicēt ar piegādātājiem.
Katrā organizācijā valda savas vairāk vai mazāk apzinātas vērtības. Vērtības ir objekti, kas nodrošina pastāvīgu pārliecību par rīcības vai mērķa prioritāti, salīdzinot ar citu mērķi vai rīcības veidu.
Vērtību kopums nosaka nodaļas vadītāju un darbu vadītāju izturēšanos pret darbiniekiem un sava starpā. Vērtības arī atspoguļo veidu, kā organizācijas valdība risina konfliktus starp nodaļām vai darbiniekiem, kā viens kolēģis reaģē uz otra kolēģa kritiku. Ir ļoti svarīgi, lai sabiedrības vadītājs orientētos mūsdienu sociālajās vērtībās un apzinātos to nozīmi nodaļās un visa sabiedrībā kopumā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация