Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:958189
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Uzņēmējdarbību ietekmē daudzi faktori, kurus iedala tiešās un netiešās ietekmes faktoros. Kā vieni, tā otri pastāv zināmā savstarpējā saistībā.
Kaut arī ietekmes faktori veidojas neatkarīgi no uzņēmuma, tomēr uzņēmums var konkretizēt atsevišķus faktorus un to nosacījumus, regulēt ietekmes aktivitātes palielināšanu vai samazināšanu.
Tiešo ietekmes faktoru apzināšana, ietekmes intensitātes un savstarpēji pastāvošās mijiedarbības izpēte ir būtiska uzņēmuma darbībai, sākot ar tā dibināšanu, misijas noteikšanu, stratēģijas izstrādi un biznesa plāna sastādīšanu.
Vienkāršotā pieejā visus patērētājus var iedalīt pēc konkrētā produkta pieprasījuma, proti, segmentējot grupās. Protams, grupas ir mainīgas, jo mainās piedāvājums, vajadzības. Patērētājus segmentē pēc demogrāfiskajiem rādītājiem-vecuma, dzimuma, pēc sociālajiem rādītājiem- stāvokļa sabiedrībā, ienākumiem, nodarbošanās. Segmentācija jāanalizē saistībā ar ietekmes faktoriem.
Patērētāju prasības ir mainīgas, tās nosaka viņu iespējas diktēt savus nosacījumus.
Patērētāji savus nosacījumus izvirza:
kad tirgū ir vairāki piegādātāji;
kad ierobežots patērētāju skaits;
ja piedāvātie produkti ir visai standartizēti un patērētājs var tos salīdzināt;
ja produkts patērētājam nav pirmās nepieciešamības prece
ja tirgū nedaudzie patērētāji iegādājas produktu lielā apjomā.
Kaut arī piegādātāja diktētie nosacījumi var nenozīmīgi ietekmēt uzņēmumu,
jo pastāv izvēles iespējas, tomēr atsevišķu izejvielu, komplektējošo detaļu vai līdzizpildītāja personāla kvalifikācija visai būtiski nosaka produkta kvalitāti, cenu un līdz ar to noietu.
Piegādātāja rīcība var būt uzspiesta, ja:
piegādātāja produkts ir nozīmīgs uzņēmumam;
piegādātāja produkts ir unikāls un nepastāv iespējas izvēlēties citu piegādātāju;
piegādātāji uzpērk galvenos patērētājus un iegūst monopoltiesības noteikt cenu;
piegādātāju skaits ir neliels, un tie koncentrējas uz konkrētu nozari.…

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,98 €
Комплект работ Nr. 1178001
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация