Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:978305
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma apraksts    3
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    3
2.2.  Uzņēmuma ideja    4
2.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    4
2.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    5
3.  Pakalpojuma raksturojums    5
3.1.  Pakalpojuma raksturojums    5
3.2.  Pakalpojuma kvalitāte    5
3.3.  Pakalpojuma izdevīguma novērtējums    6
4.  Tirgus analīze    7
4.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    7
4.2.  Mērķa tirgus    7
4.3.  Konkurentu analīze    8
4.4.  SVID analīze    8
5.  Mārketinga stratēģija    8
5.1.  Pakalpojumu realizācijas kanāli    8
5.2.  Cenu politika    8
5.3.  Reklāma    9
5.4.  Sabiedrības viedokļa veidošana    9
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    9
6.1.  Izvietojums    9
6.2.  Telpas un iekārtas    10
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    11
7.1.  Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra    11
7.2.  Nodarbinātais personāls    11
8.  Problēmas un riski    11
9.  Finanšu informācija    12
Фрагмент работы

5. Mārketinga stratēģija
5.1. Pakalpojumu realizācijas kanāli
Mūzikas ierakstu studija „8 notis” savus pakalpojumus sniegs uzņēmuma telpās, kas tiks īrētas. Uzņēmumam attīstoties, paredzēts, ka mūzikas aparatūra varētu tikt piegādāta ar uzņēmuma transportu uz norādīto adresi. Nākotnē arī gatavais skaņdarba ieraksts varētu tikt nogādāts pasūtītājam.

5.2. Cenu politika
Mūzikas ierakstu studijas „8 notis” pakalpojumu cenas tiks veidotas tā, lai kompensētu visas paredzamās izmaksas un tiktu ietverta arī vēlamā peļņa. Uzņēmums sekos līdzi konkurentu cenu politikai citur Latvijā.

5.3. Reklāma
Tā kā uzņēmums ir jauns un tirgū nepazīstams, liela nozīme būs reklāmai, lai radītu interesi potenciālajos klientos. Reklāmas mērķis būs informēt par mūzikas ierakstu studijas atrašanās vietu, piedāvātajiem pakalpojumiem. Nākotnē, kad uzņēmums jau būs pazīstams un tirgū nostiprinājies, reklāmai būs atgādinošs raksturs.
Tā kā uzņēmums ir nepazīstams, sākotnējās reklāmas izmaksas ir jāparedz visai augstas, kaut gan jāņem vērā arī uzņēmuma finansiālās iespējas. Tāpēc izdevumi reklāmai nevar tikt plānoti kā noteikts procents no realizācijas apjoma, bet gan pēc t.s. „patvaļīgās metodes”. Aptuveni sākumā reklāmai varētu izlietot Ls 100/gadā. Tiks izmantotas arī bezmaksas reklāmas iespējas, ievietojot sludinājumus interneta portālos, piem., www.draugiem.lv, www.alternative.lv , lai piesaistītu jaunatni, reklāmas bukletus paredzēts izplatīt mācību iestādēs un jauniešu pasākumos.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1241696
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация