Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:667114
 
Оценка:
Опубликованно: 25.07.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Sabiedrība un tās darbības veida raksturojums    3
1.1.  Uzņēmuma apraksts    3
1.2.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    3
2.  Komunikāciju veidi    5
2.1.  Vertikālā komunikācija    5
2.2.  Horizontā komunikācija    5
2.3.  Formālā un neformālā komunikācija    6
2.4.  Komunikāciju veidi pēc kontakta ar komunikācijas partneri    6
2.5.  Komunikācijas līdzekļi    6
3.  Uzņēmuma komunikācijas sistēma    7
4.  Uzņēmuma lietvedības sistēmas raksturojums    9
5.  Pārvaldes dokumenti    10
  Secinājumi    12
  Izmantojamā literatūra    132
Фрагмент работы

Komunikācija ir mūsdienu sabiedrības būtiska sastāvdaļa. Komunikācija sastāv no domu un faktu sakopošanas un nodošanas tālākajam lietotājam.
Arī uzņēmuma iekšējā vidē komunikācijai ir milzīga loma efektīvas darbības veikšanai, jo visas uzņēmuma funkcijas ir cieši saistītas ar komunikāciju. Ieskatoties kādā uzņēmumā redzam, ka tajā ir sava iekšējās komunikācijas vide. Dažiem uzņēmumu vadītājiem šķiet, ka šai funkcijai nav nekādas būtiskas jēgas, taču apskatot kādu vairāk attīstītu un veiksmīgāku uzņēmumu vai organizāciju redzam, ka efektīva iekšējās komunikācijas darbība ietekmē visu uzņēmuma procesu rezultātus un iekšējās vides apstākļus. Veiksmīga iekšējā komunikācija veido organizācijas ārējo tēlu, jo tas ir ne tikai uzņēmuma brends, produkti un telpas, bet arī uzņēmuma darbinieku savstarpējā saprašanās un sekmīga un ātra informācijas saņemšana.
Izstrādājot šo darbu, jānovērtē kāda ir uzņēmuma iekšējās komunikācijas būtība, efektivitāte un loma, vai tā ir pareizi izveidota? Jāaplūko darbinieku savstarpējo attiecību sistēma un cik āri notiek informācijas nodošana. Kādi komunikāciju veidi pastāv šajā uzņēmumā galvenokārt? Kas ir atbildīgs par iekšējo komunikāciju? Vai darbinieki ir pietiekami iesaistīti iekšējās komunikācijas procesos? Vai tā ietekmē uzņēmuma kultūras vidi un organizācijas tēla izveidošanu?
Kā pētīšanas objekts, tika izvēlēts neliels, jaundibināts tirdzniecības uzņēmums, kurā iekšējās komunikācijas sistēma nav sevišķi liela, taču tā sekmē veiksmīgu uzņēmuma procesu un labus gala rezultātus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация