Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:978898
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.06.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas vispārīgā informācija    5
1.1.  Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas darbības forma    6
1.2.  Akadēmijas darbības nozare un veidi    6
2.  Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas iekšējā vide    8
2.1.  Personāla raksturojums    8
2.2.  Organizatorsikā struktūra, vadības līmeņi, informācijas apmaiņas sistēma    10
2.3.  Personāla vadības pamatprincipi, pienākumi un funcijas    13
3.  Akadēmijas personāla vadība    14
3.1.  Personāla dokumentācijas izstrāde, uzraudzība un klabāšana    14
3.2.  Darbinieku atlases pamatprincipi. Darbinieku motivācijas veicināšana    14
3.3.  Personāla izglītības, profesionālās pilnveides plānošana un realizācija    16
3.4.  Ierosinājumi personāla darba uzlabošanai    17
3.5.  Ar personāla vadību saistīto dokumentu projekti    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    20
  Pielikumi    21
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Prakses astkaites autore, veicot prakses pienākumus Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijā un apkopojot iegūto informāciju par augstskolu secina, ka:
1. Akadēmijas darbs pamatā ir labi organizēts
2. Personāla vadības vadlīnijas tiek realizētas atbilstoši akadēmijas darbības nozarei
3. Nepietiekami organizē personāla kvalifikācijas celšanas pasākumus darbiniekiem kuriem ir zema kvalifikācija
4. Nav izveidota motivācijas sistēma, bet ir motivējošie faktori.
5. Akadēmijā netiek pilnvērtīgi plānotas personāla rezerves
6. Netiek plānotas karjeras izaugsmes iespējas esošajiem darbiniekiem
7. Netiek veicināta sadarbība ar tādām valsts iestādēm kā Valsts nodarbinātības aģentūra

Prakses atskaites autore akadēmijai rekomendē veikt sekojošus soļus:
1. Veikt personāla plānošanu - izvērtēt to cik ilgi darbinieki plāno strādāt, cik darbinieki ir tuvu pensionēšanās vecumam un atbilstoši plānot personāla rezerves brīdim kad esošie darbinieki pārtrauks darba attiecības ar akadēmiju.
2. Motivējošos faktorus apvienot vienā motivācijas sistēmā ar mērķi atvieglot pārskatāmību.
3. Veidot un veicināt personāla kvalifikācijas celšanas iespējas darbiniekiem ar viszemāko iegūto izglītību, tas nozīmē, ka darbiniekus, kuri ir ar vidējo vai profesionālo vidējo izglītību sūtīt uz kursiem kuri atbilst darbinieka ieņemamajam amatam akdadēmijā, veidot sadarbību ar iestādēm, kuras veido un realizē mūžizglītības programmas.
4. Darbinieku novērtēšanas datus izmantot par pamatu dažādu personāla vadības sistēmu organizēšanā un veicināšanā.
5. Izveidot personāla rezervju plānošanas mehānismu.
6. Realizēt esošā personāla karjeras izaugsmes iespējas, tas nozīmē, ka pirms izsludināt konkursu ārējā vidē, šo procesu veikt iekšējā vidē.
7. Darba autore rekomendē veidot un veicināt jauno darba vietu veidošanos sadarbojoties ar Valsts nodarbinātības aģentūru. Sadarbojoties ar šo iestādi akadēmija iegūs lielisku iespēju pieņemt darbā cilvēkus, kuriem atalgojuma izmaksai valsts piešķirs finansējumu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация