Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:118876
 
Оценка:
Опубликованно: 24.11.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 43 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Spējas un to raksturojums    4
1.1.  Spēju jēdziens un struktūra    4
1.2.  Intelektuālo spēju raksturojums    7
1.4.  Atmiņas spēju raksturojums    9
2.  Pirmsskolas vecumposma raksturojums    11
2.1.  Vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības īpatnības    12
2.2.  Atmiņas attīstības īpatnības vidējā pirmsskolas vecumposmā    14
3.  Mūzika kā bērnu atmiņas spēju attīstītāja    15
3.1.  Muzikālās nodarbības pirmsskolā    15
3.1.1.  Mūzikas klausīšanās    16
3.1.2.  Dziedāšana    18
3.1.3  Muzikāli ritmiskās kustības    19
3.1.4.  Jaunrade – improvizācijas    20
4.  Mūzika vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstībā    22
  Literatūras saraksts    26
Фрагмент работы

Mūsdienu jaunatne aug un attīstās straujāk nekā iepriekšējās paaudzes. Tā sasniedz arī augstāku attīstības līmeni un dzīvo aizvien sarežģītākos apstākļos, tāpēc arī izglītības sistēmai ir jāpielāgojas šai straujajai attīstībai, lai laicīgi varētu uzsākt bērnu spēju attīstīšanu un izkopšanu.
Cilvēka dabā slēpjas daudz dīvainu spēku un spēju. Jau agrā bērnībā vecākiem un pedagogiem jārada apstākļi, lai tieksme izzināt sevi un apkārtējo pasauli, kļūtu par vienu no galvenajām bērna vajadzībām.
Mazam cilvēkam, nākot pasaulē, pakāpeniski sāk attīstīties dažādas spējas.
Biomedicīnas speciālisti secinājuši, ka absolūti visiem jaundzimušajiem ir dažādas spējas, bet tas cik augstā pakāpē tās pilnveidosies un attīstīsies, ir atkarīgs no pieaugušajiem - vecākiem un skolotājiem – vai viņi pamanīs katra bērna spējas un palīdzēs tās izkopt. Uzskatu, ka to attīstīšanā liela loma ir mūzikai un muzikālajai audzināšanai.
Arī J. Birzkops raksta, ka jau jaundzimušo smadzenēs ir pietiekošs skaits (daudzi miljardi ) neironu un nekādi nav pamatojama kavēšanās to attīstīšanā.[2 ,12]
V. Boža raksta, ka mākslas psiholoģija ir atzinusi, ka estētiskais pārdzīvojums, ko rada mūzika, tai skaitā arī klasiskā mūzika, savā aktivitātē ietver visas smadzenes – aktivizējas viss organisms kopumā. Muzikālā izglītošana bērnam darbojas kā paātrinātas garīgās attīstības faktors. Bērnam palielinās uzmanības noturība, uzmanības diapazons, attīstās priekšstatu pasaule, kura pēc tam nepieciešama domāšanā, improvizācijā, produktīvā fantāzijā un iztēlē, radošā pieejā darbam un visai dzīvei, un turpina - ka bērna psihes vispārējai attīstībai mūzikas nodarbības ir iespējamas un nepieciešamas, jo mūziku šai ziņā nekas nespēj aizvietot un ka mūzika nepieciešama katra pilnvērtīga rakstura attīstībai. Mūzika vajadzīga rakstura bagātībai un dvēseles pilnvērtībai. [3, 35 ]
Ne velti mūsu senči bērniem dziedājuši šūpuļdziesmas, un varbūt tieši tāpēc latvieši tiek uzskatīti par dziedošu tautu. Acīmredzot mūsu senči ir apzinājušies mūzikas cildeno spēku, šo gara un miesas dziedniecības līdzekli, kas grūtā brīdī ar savu skanējumu spēj aizdzīt bēdas.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1121470
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация