Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:131065
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Izglītības alternatīvās teorijas    4
2.  Montesori pedagoģija    5
2.1.  Montesori pedagoģijas principi    5
2.2.  Montesori metode    6
2.3.  Attīstības sensitīvie periodi    7
2.4.  Montesori materiāls    8
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Фрагмент работы

Cilvēces tālāka attīstība lielā mērā ir atkarīga no jaunās paaudzes audzināšanas. Audzināšanas metodes nosaka sabiedrībā valdošās vērtības. Mainoties sabiedrības vajadzībām mainās arī audzināšanas metodes.
Nav viena vides modeļa, kas būtu attiecināms uz ikvienu bērnu, nav arī universālas metodes, lai vienādi apmācību ikkatru skolēnu, jo skolēnu uztveres spējas un iegaumēšana ir stipri atšķirīgas. Daļa skolēnu priekšroku dod eksperimentālai darbībai, citiem nepieciešams individuālais darbs. Taču skolotāju uzdevums ir piedāvāt katram skolēnam attīstīt viņa talantus savu spēju robežās.
Mums katram ir sava iespēja bērnībā atklāt pašam sevi, it īpaši, ja ir radīta tāda vide. Pieaugušais ir tas, kas ļauj bērnam pētīt, izmēģināt, pārbaudīt sevi, censties kaut ko izdarīt, piedzīvot neveiksmi un mēģināt darīt atkal.
Vienlaicīgi attīstot gan mākslinieciskās, gan ētiskās, gan intelektuālās spējas, cilvēks veidojas par vispusīgu, harmonisku un iekšēji brīvu sabiedrības locekli.
Pedagoģijā laika ritumā ir radušās jaunas idejas cilvēka audzināšanā. Skaidri ir redzams, ka ar tradicionālo bērnudārzu un skolu vairs nepietiek, lai apmierinātu bērna un jauna cilvēka vajadzības. Mūsdienu civilizācija cilvēkiem izvirza jaunas prasības un ir nepieciešama izglītojošo iestāžu pārstrukturēšana.
Ir attīstījušās un arī mūsdienās pastāv un tiek pielietotas alternatīvās izglītības metodes.
Aplūkosim tuvāk alternatīvās izglītības metodes un Montesori pedagoģijas devumu bērna izglītībā.
Vārds alternatīvā pedagoģija/izglītība nozīmē vairāku personību devumu pedagoģijā, kuru raksturo kā kaut ko oriģinālu, nebijušu, nozīmīgu visā pasaulē. Arī Latvijā arvien vairāk uzkrājas pieredze izglītības alternatīvo teoriju pielietošanā praksē. Ar tām strādā gan atsevišķās skolās, gan bērnudārzos, gan individuāli. Par šo teoriju darbības principiem un metodēm pēdējā laikā presē publicēti dažādi viedokļi, vērtējumi, izdotas grāmatas.
Izcilākās personas, kas devušas ieguldījumu alternatīvās izglītības attīstībā ir Marija Montessori, Rūdolfs Šteiners un Selestins Frenē, kuri ir radījuši savas izglītības metodes.
Ko viņi ir paveikuši izglītības jomā?…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация