Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:146651
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Esošo mācību materiālu pētīšana    4
1.1.  Internetā pieejamie mācību materiāli    4
1.2.  Mācību materiālu psiholoģiskais iespaids un aspekts    5
1.3.  Mācību materiāla analīze    6
1.4.  Mācību grāmatu apskats    7
2.  Mācību materiāla veidošana un vērtējums    8
2.1.  Mācību materiāla izstrādes etapi    8
2.2.  Vispārējās vidējās izglītības standarta prasības    9
2.3.1.  Microsoft PowerPoint    10
2.3.2.  Microsoft FrontPage 2000    12
2.4.  Microsoft PowerPoint un Microsoft FrontPage salīdzinājums    15
  Secinājumi    16
  Izmantotās literatūras saraksts    17
Фрагмент работы

Veidot zinātniski pētniecisko darbu par tēmu „Mācību materiālu veidošana ekonomikā” es nolēmu tāpēc, ka mani interesē, kā veidot mācību materiālus, kurus izmanto skolēni, kā ietekmē skolēnu uztvere uz dažādu mācību materiālu vizuālo, tekstuālo un psiholoģisko aspektu, kāpēc tik liela nozīme ir mācību materiāliem skolās.
Skola ir tā vieta, kur attīstās cilvēku prāts, tāpēc ir svarīgi zināt, kā to attīstīt. Ir dažādi veidi kā to izdarīt, viens veids ir mācību materiāli, ko skolēns pats var apgūt un savā prātā apstrādāt. Lai izveidotu mācību materiālu ir nepieciešams zināt programmas, ar kurām to var veikt. Programmas ir jāapgūst. Pēc tam ir jāzin kāda ir mācību materiāla struktūra. Šeit nepieciešams standarts, pēc kura veidot tās. Pētot skolēnu uztveri, var sākt izveidot mācību materiālu. Šī pētījuma mērķi ir:
apgūt zinātniski pētnieciskā darba iemaņas,
izpētīt, izgatavot un saprast mācību materiālu.
Darba izvirzītā hipotēze ir: mācību materiāla veidošana ir svarīgs process, kurā nepieciešams veikt šādus darba uzdevumi::
izpētīt uzziņu materiālus par mācību materiāliem,
apgūt PowerPoint un FrontPage,
izveidot mācību materiālu par ekonomikas tēmu – pieprasījums,
analizēt skolēnu uztveri par mācību materiāliem,
salīdzināt abas programmas.
Lai veiktu šos darba uzdevumus, es darba veikšanas laikā izmantoju sekojošas pētīšanas metodes:
literatūras studijas – grāmatu, interneta mājas lapu izpēti, lai apgūtu Microsoft FrontPage un PowerPoint, un lai analizētu mācību materiālu uzbūvi,
programmu izpēte,
programmu salīdzinājums.
Lai arī es mācos un izmantoju tos pašus mācību materiālus, ko pārējie skolēni, es mēģināju saprast, kāda tiem ir nozīme. Es izvērtēju savas zināšanas, jo pats esmu skolēns, un arī citu skolēnu uztveres nozīmi pret mācību materiāliem. Izveidojot mācību materiālus divās programmās, es mēģināju izanalizēt, kura programma ir labāka un vienkāršāka. Par piemēru es ņēmu tematu par pieprasījumu, kuru es analizēju atsevišķi, lai saprastu, kas ir lieks un kas par maz, lai labāk iemācītos šo tēmu un vispār visu citu esošo tēmu.
Zinātniski pētnieciskajam darbam ir divas galvenās daļas – pirmā daļa ir par mācību materiāla veidošanu, par to, kā izveidot to ar programmu palīdzību (datoru), kā labāk sastādīt mācību materiālu, kā labāk uztaisīt to, lai skolēns labāk saprastu to. Otrā daļa ir par ekonomikas, kā mācību priekšmets, mācību materiāliem, kā tie ir veidoti, cik pieejamas ir ekonomikas grāmatas internetā, kompaktdiskos un grāmatnīcās.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация