Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:159513
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Lai sabiedrība attīstītos, ir nepieciešams izglītot un audzināt tās bērnus.
„Bērnam ir tiesības uz tādiem dzīves apstākļiem un labvēlīgo vidi, kas nodrošina pilnvērtīgu fizisko un intelektuālo attīstību”.[7]
Valsts nodrošina visiem bērniem vienādas tiesības un iespējas iegūt izglītību atbilstoši katra spējām. Savukārt bērnam ir pienākums mācīties atbilstoši savai fiziskajai un garīgajai attīstībai.
Personām ar garīgās attīstības traucējumiem tiek dota iespēja iegūt izglītību atbilstoši savām spējām un veselības stāvoklim.
„Speciālās izglītības mērķis ir nodrošināt vispārējās un profesionālās izglītības ieguves iespējas personām ar speciālajām vajadzībām atbilstoši viņu veselības stāvoklim, garīgās un fiziskās attīstības līmenim”.[7]
Lai šo mērķi sasniegtu, bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem jāiegūst zināšanas vispārizglītojošos mācību priekšmetos, sadzīves un darba prasmēs. Skolas darbiniekiem jāveic bērnu izpēte, ārstēšana, korekcija, rehabilitācija. Jāveicina individuālo domu attīstība, kompensējot garīgās un fiziskās attīstības traucējumus.[7]
Speciālās izglītības un vispārējās izglītības iestādēs bērnus uzņem un atskaita pamatojoties uz rajona vai Valsts pedagoģiski medicīniskās komisijas slēdzienu. Šos bērnus ne tikai izglīto, bet arī audzina. Skolas galvenais uzdevums ir sagatavot bērnus dzīvei sabiedrībā.
Speciālajās skolās mācās bērni ar dažādiem garīgās attīstības traucējumiem: A līmenis – viegla garīga atpalicība; B līmenis – vidēja garīga atpalicība; C līmenis – smaga garīga atpalicība vai vairāki smagi attīstības traucējumi.
Speciālās izglītības programmu veido atbilstoši attīstības traucējumiem vai saslimstības raksturam un veselības stāvoklim. Katrs skolēns nāk uz skolu ar savu iepriekšējo pieredzi. Skolotājam jāņem vērā šīs atšķirības, jo tikai ar šādu attieksmi iespējama humāna vērtībizglītība.
Demokrātiskā sabiedrībā augstākā vērtība ir humāna personība – tās brīvība, patstāvība un atbildība, kas veidojas attīstītā darbībā [1,87]
Viens no galvenajiem faktoriem, kas palīdz uzturēt speciālās skolās audzēkņu mācības aktivitāti, ir metožu daudzveidība. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,98 €
Комплект работ Nr. 1146082
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация