Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:165283
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.06.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Psihiskas un attīstības īpatnības jaunāko klašu vecuma bērniem    7
1.1.  Jaunāko klašu vecuma vispārīgs raksturojums    7
1.2.  Jaunāka skolēna garīgā attīstība    9
1.3.  Jaunāko skolēnu valodas attīstība    13
2.  Teorētiski-metodiski pamati grafiskās uzskatāmības izmantošanā krievu valodas stundās mazākumtautību sākumskolā    15
2.1.  Uzskatāmības defenīcijas, tās veidi un klasifikācija    15
2.2.  Grafiskā uzskatāmība    20
2.3.  Grafiskas uzskatāmības veidi un klasifikācija    23
1.4.  Mācību grafiskie līdzekļi un to attīstības iespējas    26
2.5.  Tabulu izmantošana kā uzskates materiāls    29
2.6.  Shēmu izmantošana kā uzskates materiāls    32
3.  Grafiskas uzskatāmības izmantošana krievu valodas stundu metodikā    35
3.1.  Krievu valodas mācības grāmatu 1.klasei analīze    35
3.2.  Krievu valodas mācību grāmatas 2.klasei analīze    36
3.3.  Krievu valodas mācības grāmatu 3.klasei analīze    36
3.4.  Krievu valodas mācību grāmatas 4.klasei analīze    37
4.  Eksperimentālā apmācība sākumskolā, izmantojot grafisko uzskatāmību    38
4.1.  Kontaktējošais posms    38
4.2.  Apmācošais posms    40
  Secinājumi    46
  Ieteikumi    47
  Literatūras saraksts    48
  Pielikumi    52
Фрагмент работы

Katram cilvēkam ir svarīgi zināt un prast savu valodu. Valodas apgūšanas process ir laikietilpīgs un sarežģīts. Kā mācību materiālu var nodot līdz skolēna apziņai? Kā skolēnos izsaukt pozitīvu attieksmi pret mācīšanam un kā palīdzēt viņiem zināšanas pārverst pārliecībās? Kā apmācīt visus: tos, kurie mācās ar interesi, un tos, kuriem tās nav? Uz šiem jautājumiem skolotājam jāatbild katru dienu, gatavojoties stundai. Katrā ziņā tie visi ir saistīti ar produktīvo apmācības metožu meklēšanu. Kā zināms izziņas process sākas no jutekliskas uztveres. Dzimtas valodas apgūšanas laikā bagātīgā jutekliskā uztvere tiek nodrošināta ar runa vides esamību. Ja runas atmosfēra jaunāko klašu skolēniem ir maz saprotāmā, tad tā var būt kompensēta ar uzskates līdzekļu palīdzību.
Mūsdienās mācību uzskates līdzekļu daudzveidība sasniedza vēlāmo līmeni, jo agrāk skolotājs izmantoja tikai tāfeli un pašizgatavotus zīmējumus. Pašlaik skolotāja arsenālu veido gan tēlaina, gan akustiskā, gan tehniskā, gan cita mācību uzskatāmība.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −45,67 €
Комплект работ Nr. 1323665
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация