Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:168750
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Фрагмент работы

Nestandarta mācību stundas. Pēdējos gados vairākas publikācijas zinātniskos un izglītības žurnālos, kā arī skolotāju vidū ir tāds teiciens kā "nestandarta mācību stunda", pie tādām pieder stundas kā: "tieses stunda", "forums", "diskusijas," dialogi ","press konferencē", "Nodarbības koncerti" un tamlīdzīgi. Ir jautājums: kādas ir "nestandarta mācību stundas " - tas, ir jaunie kolektīvā meklējumi, vai jauna mācību forma? Ja izanalizēti, to raksturīgo īpašību formas, var redzēt, kā starp tām nav neviena, ko nevar attiecināt uz nodarbību noteikta tipa, vai citām zināmām mācību formām. Panemt piemēram, vienu no iespējām -nestandarta mācību stunda „ tieses stunda”( literatūra vidusskolā, 11. klase), tiesas sēdē, kuras dalībnieki ir skolnieki ar iepriekš noteikām funkcijam ( prokurors, advokāts, liecinieki,
sabiedrība, un tt) izskata Karļa Mora lietu (Frīderihs Sillers, „Laupītāji”). Tesnieša loma skolotājs. Šī loma viņam ļauj vadīt stundu pareizajā virzienā. Dalībnieki pēc savam lomam, pamato vai nosoda Karļa Mora darbību. Tiesas sēde apkopo rezultātus, un izsaka savu lēmumu. Šī nodarbība tiek veikta kā didaktiskā spēle, precīzak - lomu didaktiskā spēle, jo tā atbilst pamatīpašībam šāda veida apmācībai. Pie lomu didaktiskās spēles, var piederet kā jau minēts "preses konferences".
Pedēja laikā daudz runā un raksta par integrētām stundām. Dažādu priekšmetu pētījumi var veikt vismaz divējādi. Viens no tiem ir, ka skolotāja, atklājot mācību materiāla saturu, izmanto attiecīgu informāciju no citām disciplīnām, izmanto skolēnu zināšanas, ko viņi ir ieguvuši citās stundās, īsteno starpnozaru saziņu. Daudzos gadījumos, šī pieeja ir pamatota. Tomēr ir situācijas, kad starpnozaru savienojuma realizācija no viena skolotāja grūtākā. Tas jo īpaši notiek tād, jā skolotājām ir jāatklāj tos aspektus daudzdimensiju priekšmeta, kas nav iekļauti viņu priekšmēta satura, bet bez kuriem visaptverošu informāciju izpētes priekšma, nevar izveidot. Piemēram, bioloģijas skolotājam nav viegli atklāt ķīmija vielmaiņu un enerģijas pārveidošanu šūnā, bet bez tā nevar objektīvi izskaidrot bioloģisko mehānismu šā fenomena. Tā arī ir integrētā mācību stunda. Šis nosaukums adekvāti atspoguļo šīs nodarbības būtību, kas sastāv, no tā, kā dažādu priekšmetu skolotāji sagatavo nodarbības norisi, kā arī zināšanas integrācija par noteiktu izpētes priekšmetu, ko iegūst, izmantojot dažādas disciplīnas. Integrētas mācības, var klasificēt pēc to nozīmes un didaktikiem mērķiem. Ņemot vērā to, kā nodarbība apvienoti dažadi prikšmēti un materiāli, kās tiek izskatīti integrētā mācību stundā, arī nosaka saturu, ir humanitārās mācību stundas, matemātikas, jauktas mācību stundas. Katra no tām (atkarībā no paredzētā didaktiskā nolūkā) var attiecināt uz grupām: jaunās zināšanās pētījums, nodarbības kas sistemātize un apkopo zināšanas, kombīnēnas stundas.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,98 €
Комплект работ Nr. 1236262
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация