Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:179315
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.01.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Vidusskola    3
1.1  Stundu hospitācija un skolotāja darba novērtējums. Plusi un mīnusi    3
1.2  Mācību ekskursijas izmantošanas prakse (reālās iespējas)    4
1.3  Materiāli tehniskā bāze, nodrošinājums. Problēmas    4
1.4  Centralizēto eksāmenu ietekme uz skolotāja un skolēnu darbu    5
2.1  Referātu daudzveidīgās formas, to nozīme un izpildes kritēriji    6
2.2  Mācību ekskursijas izmantošana praksē (reālās iespējas)    6
2.3  Materiāli tehniskā bāze, nodrošinājums. Problēmas    7
2.4  Vērtēšanas problēmas, principi    7
  Kopsavilkums    8
Фрагмент работы

Zvans. Skolēni izskrien ārā no klases. Pēc brīža arī skolotāja iznāk no tās. Ir sācies starpbrīdis. Nākamā klase (11.klase) jau ieiet telpā un gatavojas nākamai stundai.
Ir noskanējis zvans uz stundu. Klase, ienākot skolotājai, apklust. Tas ir gadu gaitā iegūts respekts.
Skolēni atver savus pierakstus un ir gatavi darbam. Skolotāja stundas ievadā nosauc tēmu, par ko stāstīs. Skolotā stāsta. Lietas, ko būtu ieteicams pierakstīt, viņa īpaši pasaka. Ņemot vērā klasi, kurā skolēni mācas, skolotājam nevajag diktēt. (Piemēram, ja tā būtu kāda no pirmajām pamatskolas klasēm, skolotājas dikcija būtu līdzīga kā latviešu valodas stundās, kad bērni raksta diktātu. Šajās klasēs skolotāja atzīmē, kad nevajag pierakstīt.) Vadot stundu kā stāstījumu, skolotāja pieradina audzēkņus pašiem izlemt, kas no stāstītā ir svarīgs, un pierakstīt to.
Ir daži skolēni, kas neskaidrās lietas pārjautā. Daži uzdod padziļinātus jautājumus. Stundas notiek 18. novembra gaidās. Stundas „Latvijas tautas brīvības cīņas” laikā skolotāja stāsta par savu un līdzcilvēku gaitām šajā laikā. Skolotājas stāstījums no savas pieredzes ieinteresē skolēnus. Diskusijas veidojas pašas no sevis. Stundas plāns tiek nedaudz novirzīts, taču skolotāja neļauj skolēniem novirzīties no tēmas pavisam.
Kopumā stundas noris vienādi. Skolēni, kas grib klausīties, klausās un uzdod sev interesējošos jautājumus. Tiem, kam īpaši neinteresē stundas neklausās. Ja sāk rasties lieks troksnis, kas traucētu skolotājai stāstīt, tiek veiksmīgi pārtraukts. Skolotāja gan atzīst, ka ne vienmēr izdodas tik veiksmīgi apklusināt nemierniekus. Mēdzot būt gadījumi, ka šiem skolēniem ir jāapsola skolas direktora vai mācību pārzines apciemojumu.
Skolotāja mēdz uzdot mājas darbus darba lapu veidā. Darba lapas skolotāja lielākoties sagatavo pati. Kā vislabāko pārbaudes formu skolotāja izmanto kontroldarbus, par kuriem iepriekš skolēnus nebrīdina. Protams, skolotāja šādu pārbaudes veidu neizmanto pārsvarā. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1185949
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация