Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:184422
 
Оценка:
Опубликованно: 10.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Terminu skaidrojums    4
  Prakses mērķis    5
  Prakses uzdevumi    5
1.  Problēmsituācijas apraksts    6
2.  Mērķa grupas sociālais portrets    7
  Skolas vecuma bērnu vajadzības un problēmas    7
3.  Sociālpedagoģiskas darbs Mežciems pamatskola    15
  Sociālā pedagoga kompetences- funkcijas, lomas un metodes    16
  Mežciema pamatskolas sociālā pedagoga sadarbības esošie partneri    19
  Normatīvie akti    20
  Bērnu aprūpes trūkums mezo un makro vides skatījumā    23
  Secinājumi    24
  Nobeigums    25
  Izmantotā literatūra    27
Фрагмент работы

Ikviena cilvēka dzīvē un sabiedrības attīstības procesā liela nozīme ir ģimenei, tā tiek uzskatīta par pirmo socializācijas vietu cilvēka mūžā, kas atstāj būtisku ietekmi visā tālākajā dzīves posmā. Vērtības un normas, kuras dominē sabiedrībā, atspoguļojas tās mikro vidē – ģimenē. Bērni ir īsti cilvēki, nevis tikai pielikums pieaugušajiem. Ģimene ir galvenā bērna audzinātāja, izglītotāja. Tajā bērns apgūst pirmās komunikācijas prasmes un attieksmes pret sevi un visu apkārtējo. Bērni ir atkarīgi no pieaugušajiem, tāpēc viņiem ir nepieciešama gādība, rūpes, aizsardzība un atbalsta no vecāku puses, un vecākiem ir jānodrošina miteklis, ēdiens, apģērbs un citi pakalpojumi, lai apmierinātu pamatvajadzības un attīstītu sociālās iemaņas. Straujās pārmaiņas sabiedrībā un neskaitāmās sarežģītās sociālās problēmas, skar ģimeni. Smagais ekonomiskais stāvoklis, lielais bezdarbs, alkoholisms un citi faktori ģimenēs rada sociālo un psiholoģisko stresu. Līdz ar to mainās ģimenes modelis, vecākiem arvien mazāk atliek laika veltīt savu bērnu audzināšanai. Mūsdienās bērna audzināšana vairs nav tikai ģimenes uzdevums. Būtiska loma bērnu attīstībā ir pirmsskolas izglītības iestādēm un skolām. Galvenās problēmas ir bērnu aprūpes neesamība (bērnu kvalitatīvas aprūpes struktūru trūkums), lielas izmaksas, nepieejamība, zema kvalitāte un tās nodrošināšana nepiemērotā laikā. Jebkura veida aprūpes trūkums bērnam, no pieaugušo puses, ir ļaunums bērna psiholoģiskajai, fiziskajai vai sociālajai veselībai. Aprūpes trūkums atstāj ietekmi uz bērna vai pusaudža attīstību, neraugoties uz viņu vecumu .Mūsu valsts likumdošanā ir iestrādātas normas, kuras nosaka vecāku pienākumus rūpēties par sava bērna dzīvību un labklājību, nodrošinot viņu ar pajumti, apģērbu, audzināt un skolot viņu. Rūpes par bērnu nozīmē viņa aprūpi, uzraudzību un tiesības noteikt viņa dzīvesvietu. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация