Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:189508
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Rezumējums    3
  Abstract    4
  Ievads    5
  Iztirzājums    6
  Kas ir intelektuālā atpalicība?    6
  Intelektuālās atpalicības cēloņi un klasifikācija    7
  8-10 gadu vecu intelektuāli atpalikušu bērnu domāšanas īpatnības    10
  8-10 gadu vecu intelektuāli atpalikušu bērnu atmiņas īpatnības    14
  8-10 gadu vecu intelektuāli atpalikušu bērnu uzmanības īpatnības    16
  Nobeigums    17
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Фрагмент работы

Katrs vecāks vēl savam bērnam visu to labāko, kaut arī kāds viņš būtu. Kad pienāk laiks vest bērnu uz skolu, atliek tikai izvēlēties to labāko variantu. Ne visiem bērniem masu skolas ir vispiemērotākās. Intelektuāli atpalikušajiem bērniem vispiemērotākā būtu palīgskola, kurā tiek uzstādītas viņiem atbilstošas prasības vai arī tiks sniegta speciāla palīdzība. Ievietojot šādu bērnu masu skolā var drīzāk notikt attīstības lejupslīde nevis augšana. Tāpēc ir nepieciešams zināt šādu bērnu psihiskās īpatnības, lai nepadarītu viņu stāvokli vēl sliktāku, lai zinātu, kā viņus mācīt, jo tas ir iespējams.
Zinot intelektuāli atpalikušo bērnu psihes aspektus, var izpētīt kādu reālu bērnu, kuram iespējams ir vajadzīga atbilstoša aprūpe vai stimulēšana, jo tieši videi un atbalstam ir ļoti liela nozīme šo bērnu attīstībā.
Masu skolā dod standartizētus uzdevumus, kurus intelektuāli atpalikušie bērni nespēj adekvāti izpildīt. Ja šādu bērnu ievieto masu skolā, tad viņa pašapziņa mazinās un spējas mācīties arī .
Skolas gados par vissvarīgāko kļūst uzticētais uzdevums – spēja to izpildīt. Šis arī ir viens no kritērijiem, pēc kuriem var noteikt, vai bērns ir intelektuāli atpalicis. Runājot par to, S. J. Rubinšteins [С.Я. Рубинштейн] raksta: ” Jēdziens “ intelektuālā (garīgā) atpalicība” nenosaka konkrētu saslimšanu, bet tikai to, kādas ir dotā bērna iespējas attiecībā uz skolas zināšanu iemācīšanos”.
Faktus par garīgo atpalicību arī var attiecināt uz intelektuālo atpalicību, jo īpašība, kas raksturo garīgo atpalicību ir vājš intelekts. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,48 €
Комплект работ Nr. 1314742
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация