Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:193201
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.11.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Bioloģiskā adaptācija    4
2.  Krīzes un stabilie attīstības posmi    6
3.  Problēmas noteikšana un pētījuma uzdevumi    8
4.  Bērna kopīgas un individuālas ieraduma īpatnības pirmsskolas iestādē    12
4.2.  Bērna adaptācijas pirmsskolas iestādē dažādi varianti    13
4.2.1.  vieglās adaptācijas norise    13
4.2.2.  vidējās grutības adaptācija    14
4.2.3.  grūtas adaptācijas izpausmes    15
4.3.  Bērna adaptācijas dažādu iemeslu variantu atklāšana    16
4.4.  Bērnu uzvedības raksturojums diagnostikas procesā    18
5.  Audzinātāja saskarsme ar bērnu adaptācijas periodā    20
6.  Bērnu attīstības posmu raksturojums    24
7.  BĒRNU ADAPTĀCIJAS PERIODA PĒTĪJUMS RĪGAS 62.PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒ    29
7.2.  Pētījuma rezultātu analīze    35
8.  Nobeigums    44
9.  Secinājumi    46
10.  Izmantotā literetūra    47
Фрагмент работы

Secinājumi
Bērnudārza apmeklēšanai ir tikpat daudz plusu, kā mīnusu. Piemēram, psihologi ir pārliecināti ( un šī pārliecība ir balstīta uz konkrētiem pētījumiem ), ka bērni, kuri apmeklē bērnudārzu gan psihiski, gan fiziski ir daudz stiprāki un ātrāk attīstās, nekā tie, kas neapmeklē. Nekādas “superaukles”, nekāda dozēta kontaktēšanās ar vienaudžiem pagalmā, vecmāmiņas uzraudzībā, nedos bērnam tādu dzīves skolu, kā atrašanās bērnudārzā. Bet pierašanas periods noteikti beidzas.
Jau pirms mazais sāk iet dārziņā, vecākiem jāpierod pie domas, ka viņš tiks galā paša spēkiem un audzinātājas centīsies viņam palīdzēt iedzīvoties jaunajā vidē.
Ja, adaptējoties grupiņā, bērnam rodas problēmas un tās izpaužas kā bieža slimošana, zelta likums – censties radīt viņā drošības izjūtu.
Laikā, kad mazi uzsāk bērnudārza gaitas, mājās viņam nevajadzētu izvirzīt nekādas jaunas prasības. Jebkuram bērnam iekļaušanās grupiņas dzīvē tāpat ir pietiekami liels pārdzīvojums.
Bērna pārdzīvojumu izpausmes nav tikai asaras. Par to, ka uz sirsniņas kas sakrājies, var liecināt arī agresija, niķošanās vai regress attīstībā.
Labākais palīgs vecākiem ir miers un savaldība, ko rada atziņa: “Es taču savam bērnam nedaru neko sliktu!”
Ja, pārnācis no dārziņa, bērns dauzās un nespēj rimties, viņš tā izlādē stresu, kas sakrājies pa dienu.
Adaptācijas laiks vienam bērnam var ilgt tikai nedēļu, citam – pat pāris mēnešu.
Bērnam esot prom no mājām, vientulības izjūtu mazina mīļākas rotaļlietas vai ģimenes fotogrāfijas.
Pats galvenais – mīlēt bērnu un izrādīt to! Biežāk paņemt klēpī, samīļot, iedrošināt un uzmundrināt.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация