Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:218000
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.12.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Sistēmu teorija fizikas izglītībā    4
2.  Mācību priekšmeta mērķis un uzdevumi    5
3.  Fizikā izmantotā metodika    6
4.  Fizikas priekšmeta programmas variants    7
4.1.  Programmas mērķis un uzdevums    7
4.2.  Programmas satura īstenošana    7
4.3.  Vērtēšana    9
Фрагмент работы

Redzams, ka liela daļa piedāvāto klasisko metožu balstās uz teorijas un prakses attīstīšanu. Metodes, kuras darbotos uz apziņas veicināšanu ir samērā maz. Protams, lielākā daļa prakses metožu arī nedalāmi ir par apziņas veidošanu. Bet, ja pieņemam, ka apziņa tiek veidota pirms prakses, tad domāju, ka nepieciešams padomāt par nestandarta metodēm, kā, piemēram, pētījums kā apziņas metode. Piemēram, stundas sākumā skolēnus aicina nevis atbildēt, ko viņi zina par tēmu, bet piedāvā problēmsituāciju, kurai liek izvirzīt hipotēzi, kā situācija varētu atrisināties. Tālāk vingrinoties un apgūstot pamatzināšanas, skolēni veido izpratni par problēmu un mācību stundas beigās ir gatavi atbildēt uz izvirzīto problēmu un viedo izpratni par situāciju.

1.3. Vērtēšana
Attiecībā uz vērtēšanu jāievēro Ministru kabineta noteikumos par valsts vispārējās vidējās izglītības standartu noteiktie izglītojamo iegūtās vispārējās vidējās izglītības vērtēšanas pamatprincipi un kārtība.
Vērtēšanas organizētājs un vērtētājs:
• atbilstoši vērtēšanas mērķim izmanto diagnosticējošo, formatīvo un summatīvo vērtēšanu;
• izvēlas piemērotāku vērtēšanas vietu mācību procesā (ievadvērtēšana, kārtējā vērtēšana un nobeiguma vērtēšana);
• izmanto daudzveidīgas vērtēšanas formas un metodiskos paņēmienus;
• izvēlas vērtēšanas saturu atbilstoši mācību priekšmetā noteiktajam skolēna sasniedzamajam rezultātam;
• nosaka vērtēšanas kritērijus un izmanto pārbaudes darba mērķim atbilstošu vērtējuma atspoguļošanas veidu.
Izšķir 3 vērtēšanas veidus: diagnosticējošā, formatīvā un summatīvā vērtēšana. Tabulā apkopoti galvenie uzdevumi katram vērtēšanas veidam.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация