Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:221730
 
Оценка:
Опубликованно: 07.06.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 38 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    4
1.  Sporta stundas satura un uzbūves principi jauniešu vecumposmā    6
2.  Jauniešu vecumposma pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    10
3.  Jauniešu vecumposmu fizioloģiski anatomiskais raksturojums    15
4.  Šķēpa mešanai nepieciešamo fizisko īpašību raksturojums, to attīstīšana    21
4.1.  Spēks un ātrspēks, attīstīšanas vingrinājumi    21
4.2.  Ātrums un attīstīšanas vingrinājumi    22
4.3.  Lokanība un attīstīšanas vingrinājumi    26
4.4.  Veiklība un attīstīšanas vingrinājumi    28
4.5.  Biomotoro spēju attīstīšanas plāns 12. klasei    29
5.  Pētījuma praktiskā daļa    30
5.1.  Pedagoģiskā eksperimenta organizācija un norise    30
5.2.  Fizisko īpašību attīstības dinamikas noteikšana    30
5.3.  Kontrolvingrinājumi    50
  SECINĀJUMI    54
  Literatūras saraksts    57
  Pielikums N.2    67
  Pielikums N.3    79
Фрагмент работы

Sporta stundu saturu nosaka standarta prasības sporta stundās. Izglītības Valsts standartus un programmas izstrādā LR Izglītības un Zinātnes ministrija (IZM) vai citas iestādes pēc IZM pasūtījuma. Vidējās izglītības standarts ir reglamentējošs dokuments, kas nosaka priekšmeta mācīšanas mērķus un uzdevumus, saturu, sasniedzamo gala rezultātu – zināšanas, prasmes un iemaņas [12].
Līdz 1992. gadam skolas mācību programmās prasības skolēnu sagatavotībai bija noteiktas vispārīgā veidā. Tas daudzos audzēkņos (arī skolotājos) radīja pārslodzi, savukārt citiem jauniešiem nenodrošināja pat elementāru zināšanu, prasmju un iemaņu apguvi [36]. No 1993./94. mācību gadam ieviesta vidējās izglītības standartu fiziskajā audzināšanā, bet tā prasības pilnībā stājās spēkā 1995./96. mācību gadā [12]. Sākot ar 1995./96. mācību gadu teorētiskās zināšanas skolēni kārto IZM noteiktajos termiņos pēc IZM izstrādātajiem jautājumiem un vērtēšanas sistēmas.
Katram skolotājam ir tiesības un pienākums organizēt mācību procesu patstāvīgi, t.i., strādāt pēc paša veidotām mācību programmām, pēc saviem ieskatiem izvēloties standartā paredzētā satura apguves secību un apguvei nepieciešamo laiku [12]. Tai pašā laikā skolotājs nedrīkst mācīt mazāk par standarta paredzēto. Savukārt skolēns no piedāvātās izglītības paņem tik, cik spēj, jo katram skolēnam tiek dota iespēja attīstīties sev atbilstošā tempā, saglabājot tikai sev raksturīgo.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация