Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:266878
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Aerobikas vēsture    5
2.  Aerobikas fizioloģiskā ietekme uz cilvēka organismu    6
3.  Aerobikas vispārīgs raksturojums    8
4.  Aerobikas nodarbību struktūra un vadīšanas metodika sākumskolā    16
5.  Fiziskās attīstības raksturojums 7– 10 gadu vecumā    20
6.  Fizisko spēju attīstīšanās līdzekļi sākumskolā    21
7.  Praktiskā daļa    24
  Secinājumi    27
  Pielikums    28
  Izmantotā literatūra    31
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Aerobiku ieviesa 1968. gadā amerikāņu veselības vingrošanas speciālists Kenets Kūpers – grāmatas “Aerobika” autors. Vārds aerobika cēlies no grieķu valodas – “aero” gaiss, “bios” dzīve. aerobika ir sistemātiska, ilgstoša, mēreni intensīva, sirds un plaušu stimulējoša vingrinājuma pielietošana ar to saprotot skriešanu, peldēšanu un citas cikliskas darbības. Galvenais mērķis ir palielināt skābekļa patēriņu, tas savukārt palielina spēku, arī sirds muskuļu spēku, vecina asinscirkulāciju, nostiprina muskuļu sistēmu, uzlabo plaušu ventilāciju.
2. Aerobika mūsdienās ir kļuvusi populāra un daudzveidīga. Katram ir iespēja izvēlēties sev tīkamu vingrošanas stilu - ūdens aerobiku, step - aerobiku, kalanētiku, tae - bo.
3. Bērna vispārējās fiziskās sagatavotības līmenis ir atkarīgs no tā, kā attīstītas viņa fiziskās īpašības: spēks, ātrums, kustību koordinācija, izturība, lokanība.
4. Vispusīga fiziskā sagatavotība ir pamats skolēna tālākai fiziskai attīstībai. Bez pietiekamas vispusīgās fiziskās sagatavotības kustību prasmes sporta veida vingrinājumos attīstās lēni. Vienlaicīgi var veidoties nevēlamas kompensējošas kustības, kas izpaužas kļūdainā vingrinājumu izpildē. Tas parasti ir raksturīgs pusaudžiem un jauniešiem, kad norit strauja kognitīvā un emocionālā attīstība.
5. Kompleksa fizisko īpašību attīstība ir pamats sekmīgai kustību prasmju un iemaņu attīstībai. Sākumsskolas vecuma bērni veiksmīgi sāk apgūt kustības, kuru izpildīšanai nepieciešama precizitāte, atsevišķu muskuļu grupām saskatot tā darbības, ātruma, lokanības un spēka piepūle. Kustību prasmju un iemaņu apguve norit paralēli ar fizisko īpašību attīstību. Līdz augšanas perioda beigām bērni nedrīkst nodarboties ar vienveidīgu un maksimālu spēka treniņu, jo muskuļu šķiedru palielināšanās notiek tikai tad, kad organismā pietiekamā daudzumā ir vīrišķie hormoni (nepieciešami muskuļu protīna sintēzei), tas ir, ap 10 gadu vecumu.
6. Koordinācijas attīstīšanai labvēlīgākais periods ir 5–12 gadi. Koordinācija bērniem
visstraujāk attīstās 7 gadu vecumā. Jaunākajā skolas vecumā turpinās tās pilnveide, kas
labvēlīgi ietekmē kustību apguves veidošanos. Optimālais posms kustību koordinācijas
attīstīšanai zēniem ir no 9 līdz 12 gadiem, bet meitenēm no 8 līdz 11 gadiem.
7. Aerobikas nodarbības jāvada pēc iepriekš sagatavotām programmām. Ļīdzekļiem jābūt piemērotiem (atbilstošiem) vecumam, dzimumam, fiziskās attīstības līmenim.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация