Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:267668
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 62 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Socializācija kā bērnu integrēšanās sabiedrībā problēmas skatījumā    7
2.  Pašapkalpošanās – solis uz socializāciju    13
2.1.  Pašapkalpošanās prasmju, paraduma veidošanās attīstība    13
2.2.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums problēmas kontekstā    18
3.  Pieaugušie – darbību izpildes un pozitīvas attieksmes sekmētāji pašapkalpošanās procesā    24
4.  Pašapkalpošanās prasmju un attieksmes analīze vecākā pirmsskolas vecuma bērniem    30
4.1.  Bērnu grupas pašapkalpošanās prasmju un attieksmes raksturojums attīstības veseluma skatījumā    31
4.2.  Atsevišķu prasmju vērtēšana    33
4.2.1.  Ģērbšanās un garderobes skapja kārtošanas prasmes    33
4.2.2.  Mantu kārtošana, piedalīšanās to gatavošanā, labošanā    38
4.2.3.  Dažādu paņēmienu izmantošana darbā ar bērniem pašapkalpošanās prasmju veidošanai    42
4.3.  Pedagoģiskā pētījumā iegūto rezultātu izvērtēšana    49
  Secinājumi    55
  Izmantotās literatūras un informācijas avoti    56
  Pielikumi    60
Фрагмент работы

Secinājumi
Bakalaura darbā balstoties uz D. Lieģenices (1999), A. Ļubļinskas (1979), I. Prudņikovas (2004), A. Šponas, G. Svences (1999), D.Dzinteres (1997), H. Zamninska (2007) u.c. autora atziņām un pedagoģiskā izmēģinājuma darbības rezultātiem, tika izdarīti vairāki secinājumi:
• Socializācijas procesā pirmsskolas vecuma bērns apgūst sociālo pieredzi, attīsta sociālās prasmes, apgūst sabiedrības kultūras pamatus, sociālās normas, zināšanas, tradīcijas, vērtības, prasmi pilnvērtīgi dzīvot sabiedrībā, kā arī lietot valodu saskarsmē.
• Balstoties uz socializēšanos sabiedrībā, bērnam attīstās tādas prasmes un iemaņas, kas vajadzīgas pašapkalpošanās procesā. Tās ir ģērbšanās, galda kultūras mazgāšanās u.c. prasmes. Lai attīstītu katru šo prasmi, ir jāzina, kāds ir noteiktā vecumposma attīstības likumsakarības.
• Vecākajā pirmsskolas vecumā bērna galvenais darbības veids ir rotaļa Ar rotaļu bērns apgūst dažādas zināšanas, prasmes un attieksmes. Prasmīgam skolotājam ir jāmāk pedagoģiskajā procesā ievirzīt bērnu tā, lai viņš vispusīgi paralēli apgūstamajām prasmēm pirmsskolas izglītības programmas mācību procesā nostiprinātu arī pašapkalpošanās prasmes.
• Pašapkalpošanās prasmes katrs apgūst no skolotāja vai no vecāki. Ikviens bērns mācās pielāgoties videi un kultūras prasībām apgūstot noteiktās normas. izvirzītajām normām, lai iekļautos sabiedrības noteiktajās normās.
• Pētījumā tiek apkopoti darba autores vērojumi un sarunas ar bērniem, iegūtie dati, analizēti. Izmantojot pedagoģiskajā procesā dažādus paņēmienus un metodes var paaugstināt bērnu pašapkalpošanās prasmju līmeni.
Darba autore uzskata, ka mērķis ir sasniegts, izvirzītie uzdevumi ir izpildīti. Izvirzītā hipotēze apstiprinājās. Pašapkalpošanās ir pamats bērnu patstāvībai un labvēlīgai sociālai norisei.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −50,24 €
Комплект работ Nr. 1336853
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация