Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:289760
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Mācību mērķu nozīmīgums    3
3.  Mērķa formulēšana    4
4.  Principu, mērķu un uzdevumu vienotība    4
5.  Mācību procesa struktūra    5
6.  Mācība mērķa klasifikācija    6
7.  Mācību mērķa un to rezultātu novērtēšana    8
8.  Izmantotā literatūra    11
Фрагмент работы

Sekmīgai mācību procesa norisei ir daudz nozīmīgi faktori, kas ne mazāk vai vairāk būtu jāievēro. Ir mācību metodes, līdzekļi, principi un mācību mērķi ikvienam indivīdam. Mācību mērķis palīdz sekmīgi realizēties mācību procesam, kas, savukārt, sekmē uzdevumu veidošanos un gala mērķa sasniegšanu. Mācību mērķis ir neatsverama sastāvdaļa mērķa realizēšanai. Mācību mērķi var izvirzīt dažādiem laika posmiem un tie neatsverami un ļoti nepieciešami, lai veidotos zināšanas, pašpieredze un prakse.


Mācību mērķa nozīmīgums.


Mērķis ir subjekta darbības vadlīnijas, kas nosaka visu darbības procesu: līdzekļu izvēli, darbības raksturu, rezultātu novērtēšanu. Tas nozīmē, ka bagātināti audzinātāja un audzēkņa darbības mērķi paredz bagātinātu līdzekļu izvēli (jaunus līdzekļus vai to izmantošanu jaunos variantos) [7;116].
Ja tiek sasniegti skolēnam visi skolēnam izvirzītie mērķi, tad absolvējot skolu, skolēna darbība sabiedrībā ir prognozējama tieši tāda, kāds darbības saturs ticis ietverts mācību mērķos. Izglītības sistēmas un mācību mērķu sūtība ir gan veidot sabiedrībai lietderīgus cilvēkus, gan palīdzēt iedzīvoties sabiedrībā un sniegt izpratni par šo kultūru un viņa pienākumiem pret to. Skolēnam izvirzot kādu noteiktu mērķi, skolotājam no savas pozīcijas jāprot prognozēt skolēna iespējamie panākumi un attīstība tajā noteiktajā vidē, kur skolēns atrodas.
Audzēkņi pakāpeniski aptver mācību mērķus, pārņem tos un cenšas realizēt. Tad tie kļūst arī par mācīšanās mērķiem. Mācību un mācīšanās mērķi kļūst par izglītības mērķiem tikai tad, kad tie veicina plašu personības veidošanos, kas izpaužas zināšanās, prasmē, pieredzē, mērķtiecīgā gribā un vērtību orientācijā.
Ir mērķim iekšējs stimuls un spēcīgs ārējais stimuls. Mācīšanās mērķus galvenokārt ietekmē ārējais stimuls, kas savukārt padara mācības izziņas darbību pasīvāku un ir piespiedu darbības nianses. …

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация