Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:297275
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Sociālās situācijas raksturojums    7
  Jēdziena „ ielas bērns” veidošanās    7
  Bērnu dzīves uz ielas raksturojums    10
  Galvenie faktori, kuru dēļ bērnu dzīve uz ielas nav pieļaujama    11
  Ekonomiskās situācijas un citu faktoru ietekme    12
2.  Sociālā politika un sociālpedagoģiskās teorijas ielas bērnu aspektā    20
2.1.  Sociālā politika Latvijā ielas bērnu problēmu risināšanai    20
2.2.  Sociālā politika Liepājā ielas bērnu problēmu risināšanai    25
2.3.  Sociālā un pedagoģiskā darba ar ielas bērniem metodes    .28
3.  Ielas bērnu psiholoģiskais raksturojums    30
4.  Pētījums par sociāli nelabvēlīgiem faktoriem kuru dēļ ielas bērni zaudē saikni ar ģimeni un skolu    32
4.1.  Anketēšana    32
4.2.  Pārrunas ar ielas bērniem un viņu ģimenēm    35
5.  Sociālpedagoģiskais darbs ar ielas bērniem    36
5.1.  Sociālā pedagoga funkcijas darbā ar ielas bērniem    36
5.2.  Sociāla pedagoga palīdzības modeļa raksturojums    38
  Secinājumi    42
  Izmantotie resursi    44
  Anotācija    45
  Anotācija angļu valodā    46
  Pielikums    48
Фрагмент работы

Darba mērķis:
Izvērtēt iespējas izveidot palīdzības un atbalsta centru Liepājā ielas bērniem un viņu ģimenēm
Analizēt teorētiskos aspektus par ielas bērniem un viņu ģimenēm

Pētījuma objekts:
ielas bērni un viņu ģimenes

Pētījuma priekšmets:
ielas bērnu iespējamā sociālpedagoģiskā rehabilitācija

Darba uzdevumi:
1. Analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par ielas bērnu izcelsmes iemesliem
2. Izpētīt pieejamo statistiku interneta resursos par ielas bērniem un viņu rehabilitācijas iespējām
3. Veikt praktiskus pētījumus par ielas bērniem un viņu ģimenēm
4. Apkopot iegūtos rezultātus un izstrādāt socialpedagoģiskās rehabilitācijas iespēju plānu Liepājā

Hipotēze:
Ielas bērnu problēmas mazinātos, ja tiktu piedāvāta profesionāla sociālpedagoģiskās rehabilitācijas programma

Pētījumu bāze:
Vaiņodes internātpamatskola
Ģimenes atbalsta centrs „ Dialogs”
Karostas ielas bērni




5
Pētījumu metodes:
1. Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze
2. Interneta resursu izpēte un analīze
3. Pārrunas ar ielas bērniem un viņu ģimenēm
4. Anketēšana
5. Iegūto rezultātu analīze un apkopošana

Darba struktūra:
Darbu veido 5 nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi, literatūras saraksts, anotācijas un pielikums

Darba teorētiskā vērtība:
Autori: Mērija E. Svigonska ; Estere Zemīte; Lāsma Jakovele; Viljams Mēzans; Biruta Eglīte; Ilze Plaude; M. Piņķe; I. Kurzemniece; A. Vilks.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация