Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:301108
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.09.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 65 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Radošās darbības pieredze    7
1.1.  Radošās darbības būtība un tās sekmēšana    7
1.2.  Sākumskolas skolēnu vecumposma īpatnības    22
2.  Audzināšanas stundas sākumskolā    30
2.1.  Audzināšanas būtība    30
2.2.  Skolēnu radošās darbības pieredzes bagātināšana audzināšanas stundās    34
3.  Empīriskais pētījums    40
3.1.  Pētījuma metodoloģija    40
3.2.  Pētījuma norise    41
3.3.  Pētījuma rezultāti un to analīze    54
  Secinājumi    59
  Pedagoģiskie ieteikumi    61
  Literatūras un citu avotu saraksts    62
  Pielikumi    67
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Radošo darbību raksturo dažādu komponentu apvienojums un to ir iespējams izteikt dažādās jomās – mākslā, zinātnē un sadzīvē. Tās raksturojošākas iezīmes ir spēja uzdrīkstēties, drosme, atvērtība, impulsivitāte un diverģenta domāšana, un lai spētu radoši darboties cilvēkam ir vajadzīgas zināšanas, kas veicinātu radošo domāšanu, un radoša vide, kas nodrošina ar nepieciešamajiem līdzekļiem un materiāliem radošajai darbībai, līdz ar to veicinot radošas un harmoniskas personības attīstību.
2. Sākumskolas vecumposmā skolēni ir ļoti aktīvi, motivēti mācīties un apgūt jaunas prasmes un iemaņas. Pilnveidojas runas, uzmanības, domāšanas, atmiņas un uztveres attīstība un nozīmīgu lomu šajā attīstībā ieņem skolotājs, kas sākumskolas skolēniem ir kā paraugs un autoritāte, ar kura palīdzību tiek apgūta arī sociālā joma gan ar pieaugušajiem, gan vienaudžiem. Svarīgākā darbība šajā posmā skolēniem ir mācīšanās, kuras laikā skolotājs palīdz skolēnam attīstīties par radošu un harmonisku personību.
3. Audzināšanas būtība ir cilvēka virzīšana uz vispusīgas un harmoniskas personības attīstību. Sākumskolā liela uzmanība tiek pievērsta skolēna personības izziņai, attieksmju veidošanai pret sevi, citiem, vidi, valsti un kultūru, un tās satura organizēšana un plānošana ir pieaugušajam jāvada tā, lai skolēns ar laiku sāktu audzināt arī pats sevi, tādā veidā sekmējot skolēna personīgo izaugsmi. Svarīga nozīme skolēna pašaudzināšanas un attīstības procesā ir audzinātāja attieksmei un darba stilam skolēnu izaugsmes veiksmīgai attīstībai.
4. Mākslas izteiksmes līdzekļu pielietojums jebkurā mācību priekšmeta stundā, ne tikai audzināšanas stundā, var sekmēt skolēnu zināšanu, iemaņu, prasmju un radošās darbības nostiprināšanos, bet arī sekmē skolēna intelektuālo, garīgo, fizisko un emocionālo jomu. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,48 €
Комплект работ Nr. 1373794
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация