Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:302135
 
Оценка:
Опубликованно: 30.10.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Pētnieciskā darba tēma un pamatojums    3
  Mērķis un uzdevums    3
  Literatūras apraksts    5
  Aptaujas anketa    5
  Jautājumu analīze – tabulas, grafiki, indeksi    6
  Diskusija – rezultātu ticamība, analīze, salīdzinājums    8
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Фрагмент работы

Secinājumi
Pēc veiktajiem pētījumiem es secinu, ka skolēniem ir vajadzīga lielāka informācija un izpratne par skolas vadības darbību, lai veidotu un stiprinātu darbības saskaņu abās pusēs. Jo es ievēroju, ka daudzos jautājumos liela daļa nespēj dot atbildi. Dotās atbildes apstiprināja manas aizdomas par zēnu grūtībām sadarboties ar skolotājiem un vadītājiem. Ir redzams, ka tieši viņi visvairāk nonāk konfliktsituācijās. Un domāju, ka vadībai vajadzētu būt vairāk saprotošākai un pretīmnakošākai, jo viņiem šīs vajadzības un griba ievērot skolas normatīvus ir sarežģītāka. Pēc manām domām abām pusēm vajadzētu izvirzīt savas vajadzības un prasības, un saskaņot tās, lai varētu to atrisināt. Mani pārsteidza 8. klases atbildes jautājumā par skolotāju informācijas sniegšanas spēju, caur to es spriežu, ka šai klasei ir lielākas grūtības sadarboties ar skolotājiem, ja salīdzina ar 7. un 9. klasi. Apkopotie rezultāti liek domāt, ka tikai apmēram puse vecāko klašu pamatskolēni piekrīt, ka vadība ir gatava darboties un palīdzēt, bet pārējie nav pārliecināti vai nepiekrīt. Es būtībā apzinos šo problēmu un saprotu, ka mūsu skola nav vienīgā, kura saskaras. Šai problēmas risināšanā ieteiktu sadarboties vairākām izglītības iestādēm, tad, manuprāt, vieglāk varētu uzlabot situāciju. Par laimi šai skolā otra puse no aptaujātiem audzēkņiem atbalsta un izprot skolas vadības nozīmi. Šiem audzēkņiem būtībā ir liela nozīme skolas pozitīvā vārda saglabāšanā un izteiktās prognozes stiprināšanā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация