Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:340644
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Darba iemaņu nepieciešamība    6
1.3.  Iepazīstināšana ar pieaugušo darbu    14
2.  Pedagoģiskā novērošana    16
3.  Anketēšana un rezultātu analīze    23
  Secinājumi    28
  Izmantotās literatūras saraksts    29
Фрагмент работы

Audzināšana ir process, kas notiek ik dienas, ikvienā ģimenē, un ar to saskaras vis cilvēka. Audzināšana ir process, kurš interesē ikvienam pedagogam un vecākam.
Visas Cilvēces attīstības vēsturē progresīvie pedagogi darbu ir uzskatījuši par audzināšanas līdzekli. 17. gs. ievērojamais čehu pedagogs J. Komenskis ieteicis vecākiem, pamatojoties uz bērnu vēlēšanos darboties no agras bērnības ieaudzināt viņiem darba mīlestību.
Cilvēki gūst prieku par veikto darbu. Tā katrs cenšas rast sev tādu darba veidu, lai varētu sevi apliecināt, izteikt. Tas ir svarīgi jebkura vecuma posmā. Jo cilvēks vairāk strādā, jo vairāk darbu prot veikt, jo mazāk viņu nomāc bezdarbība un garlaicība. Darbs pats atrod darbīgu cilvēku.
Audzināšana darbam ir jaunās paaudzes sagatavošana darbam, mērķtiecīgs process bērnības vispusīgas veidošanas procesā.
Pedagoģija darbu uzskata ne tikai kā audzināšanas mērķi, bet arī kā līdzekli cilvēka personības vispusīgai attīstībai.
Audzināšana darbam un mājturības un tehnoloģijas skolā jārealizē tā, lai ieaudzinātu bērnos mīlestību uz darbu un cieņu pret darba darītāju. Strādājot ar dažādiem materiāliem jāapgūst dzīvē nepieciešamu un noderīgu priekšmetu izgatavošanas elementārāku paņēmienu.Audzināšanas darbam uzdevumi īstenojami cieši saistot darbu mācību stundās ar ārpusstundu darbu.
Saskaņā ar mājturības un tehnoloģijas programmu mācību stundās paredzēts strādāt ar dažādiem materiāliem – ar papīru, tekstilijām, dabas materiāliem. Mācību procesā bērni gūst zināšanas par daudzveidīgiem izejmateriāliem un praktiski iepazīst to veidus. Praktiskā darbībā viņi iepazīst šo materiālu īpašības, uzzina par to ieguvi un pielietojumu. Bērni iemācās strādās ar piemērotiem darba rīkiem un instrumentiem, apgūst attiecīgus darba paņēmienus.
Vienlaikus bērniem veidojamas intelektuālā darba prasmes, attīstāma viņu konstruktīvā domāšana. Tas ir viens no galvenajiem darbmācības uzdevumiem.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация