Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:340867
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Personības attīstības īpatnības pirmskolas vecumposmā    4
1.1.  Personības attīstības īpatnības pirmskolas vecumposmā    4
1.2.  3-7gadus vecu bērnu fiziskā augšana un attīstība    5
2.  Pirmskolas vecuma bērnu psihiskās attīstības raksturojums    6
2.1.  Izziņas procesi un to veidošanās    6
2.2.  Uzmanība un tās izmaiņas bērna psihiskajā attīstībā    7
2.3.  Atmiņa un tās īpatnības bērniem pirmskolas vecumā    9
3.  Ģimenes loma pirmskolas vecuma bērnu psihisko procesu attīstībā    11
3.1.  Vecāku uzvedības stili    11
4.  Pirmskolas vecuma bērna sagatavotība skolai    13
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Фрагмент работы

Secinājumi
Lasot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par pirmskolas vecuma bērnu psihisko attīstību un vecāku ietekmi uz to, varu secināt, ka ir svarīgi, kādos apstākļos bērns aug un attīstās. Lai bērni iepazītu apkārtējo pasauli nepieciešami izziņas procesi: uztvere, domāšana, runa, atmiņa, iztēle. Izziņas procesi nav iespējami bez atmiņas un uzmanības, tie ir savstarpēji saistīti.
Rotaļām ir liela nozīme bērna izziņas procesu veidošanā, tās ir viens no pirmskolas vecuma perioda psihiskās attīstības nosacījumiem.
Bērnu domāšana atrodas pirmsoperacionālajā stadijā, tās pazīmes ir simbolu un jēdzienu apguve.
Uzmanība pirmskolas vecumā pārsvarā vēl ir netīša, notiek pāreja uz tīšo uzmanību, 6- 7 gadu vecumā spēj to kontrolēt apmēram 12- 20 sekundes.
Pirmskolas vecuma perioda beigās pilnveidojas tīšā atmiņa. Notiek atmiņas veida attīstība. Informācija paliek atmiņā ilgāk, ja tā izraisa emocionālu pārdzīvojumu.
Ģimenes dzīvesveids, vecāku savstarpējās attiecības un attiecības ar bērniem, izpratne par bērna audzināšanu, ietekmē bērna vispārējo attīstību. Ikdienas saskarsme starp vecākiem un bērniem iespaido bērnu psihisko īpašību veidošanos.
Protams, ka vecākiem ir jāizprot bērna vecumposmu īpatnības. Vecākiem ir jānodrošina saviem bērniem iespējas aktīvi darboties, attīstot neatkarību, patstāvību, sekmējot veselīgu psihisko attīstību.
Vecākus pēc viņu uzvedības stila var iedalīt: autoritārajos, autoritatīvajos, liberālajos. Par bērna attīstībai vislabvēlīgāko var uzskatīt autoritatīvo vecāku uzvedības stilu.
Lai sekmīgi nodarbotos ar vecāku izglītošanu, ieteicams veikt grupu darbību, izveidojot vecāku izglītošanas grupas. Tādas var darboties izglītības iestādes vai pašvaldībās.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация