Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:343464
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Mācīšanas motivācijas veidošanu skolas vecumā bez parspīlējuma var nosaukt vienu no mūsdienu skolas centrālajām problēmām, par sabiedriski nozīmīgu jautājumu. Šīs problēmas aktualitāti nosaka nepieciešamība atjaunināt mācību saturu, veidot skolēniem zināšanu patstāvīgas apguves paņēmienus un izziņas intereses, īstenot politiskās audzināšanas, darbaudzināšanas un tikumiskās audzināšanas vienotību, izkopt audzēkņiem aktīvu dzīves pozīciju, realizēt vispārējo vidējo izglītību. Sabiedrības sociālais pieprasījums skolai mūsdienās ietver uzdevumu paaugstināt mācīšanas un audzināšanas kvalitāti, izskaust formālismu skolēnu un skolotāju darba rezultātu vērtēšanā.
Mācīšanās motivācijas veidošanas problēma atrodas mācību un audzināšanas darba krustpunktā, tā ir uzskatāma par mūsdienu mācību procesa svarīgāko aspektu. Tas nozīmē, ka skolotāja uzmanības lokā ir ne vien skolēnu mācīšanās, bet arī audzēkņu personības attīstība, kas notiek mācīšanās procesā. Motivācijas veidošana ir mūsu sabiedrības ideālu, pasaules uzskata vērtību ieaudzināšana skolēnā apvienojumā ar viņa aktīvu rīcību. Tas nozīmē veidot apzināto un reāli darbojošos motīvu savstarpējo sakarību, vārdu un darba vienotību, aktīvu dzīves pozīciju.
Mācīšanās motivācija sastāv no daudziem aspektiem, kas mainās un stājas jaunās attiecībās cits ar citu (sabiedriskie ideāli, mācīšanās jēga skolēnu izpratnē, mācīšanās motīvi, mērķi, emocijas, intereses u.c.). Tāpēc motivācijas veidošanās nav tikai pieaugusī pozitīvā vai negatīvā attieksme pret mācībām, bet gan ar to saistītais process, kurā sarežģītāka kļūst motivācijas sfēra un rosinātāji, kas tajā ietilpst, veidojas jaunas, pilnīgākas, dažkārt pretrunīgas attiecības starp tiem. Šiem motivācijas sfēras atsevišķajiem aspektiem ( arī sarežģītajām dialektiskajām attiecībām starp tiem) jākļūst par skolotāja pedagoģiskās vadības objektu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация