Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:346732
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Valodas darbība ir sarežģīta parādība. Tā saistīta ar valodas sistēmas jēdzienu, sazināšanos ar valodas palīdzību, savstarpējo mijiedarbību ar valodas palīdzību un cilvēka darbību kopumā.
Vēl pavisam nesenā pagātnē, apmācot literāro valodu, galveno uzmanību pievērsa valodas sistēmai, bet tas reti deva pozitīvus rezultātus. Nākamais solis bija pāreja uz komunikatīvo apmācību. Komunikatīvās apmācības būtība ir tāda valodas māka, kas ļauj apmainīties ar idejām un svarīgu informāciju. Komunikācija kļuva ne tikai par apmācības mērķi, bet arī par līdzekli. Pēdējā laikā metodisti, izmantojot zinātnes sasniegumus, pievērsuši uzmanību apmācības iedarbības raksturam, un par apmācības saturu izvirzījuši savstarpējo mijiedarbību ar valodas palīdzību. Savstarpējā mijiedarbība ar valodas palīdzību – tā ir cilvēku iedarbība vienam uz otru ar mērķi izraisīt valodas vai bezvārdu atbildes darbības. Ja nav mijiedarbības, nav komunikācijas (U. Rivers). Slikti, ja bērni klasē var darboties blakus, bet nevis kopā, skolnieks saskarē ar skolotāju pieņem skolnieka, bet nevis līdzvērtīga partnera pozīciju. Mijiedarbība rada komunikācijas motīvu un stimulu. Lai notiktu komunikācija, vajadzīga informācija un tās dalībnieku personīga ieinteresētība mijiedarbībā.
Mūsdienu metodikā arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta idejai, kas komunikāciju pēta plašā cilvēciskās darbības kontekstā, piemēram: izziņa, garīgo vērtību apgūšana, darbs, mācības, spēle. Valodas darbības iesaistīšana visdažādākā darba veikšanā, kas interesē skolnieku, ļauj pilnīgāk ņemt vērā viņa intereses un noslieces mācību procesā, attīstīt vēlmi pēc pašizglītošanās, savienot apmācību ar dzīvi.
Jebkurā saskarsmes situācijā piedalās tas, kurš runā vai raksta, un tas, kurš klausās vai lasa.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −1,48 €
Комплект работ Nr. 1112994
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация