Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:363730
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Teorijas apskats    6
1.1.  Špikošana    6
1.2.  Vārda „špikošana” izcelsme    7
1.3.  Špikeru veidi    7
1.4.  Špikera rakstīšana    10
1.5.  Skolotāju rīcība    11
1.6.  Špikošanas iemesli    12
1.6.1.  Špikošana no psiholoģijas viedokļa    13
1.6.2.  Špikošana no fizioloģiskā viedokļa    14
2.  Darba metodika un rezultātu analīze    15
2.1.  Metodes    15
2.2.  Intervijas    15
2.3.  Aptaujas analīze    17
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Nobeigums    23
  Izmantotie informācijas avoti    24
  PIELIKUMS    25
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Špikošana ir meli, jo var rasties priekšstats, ka špikotājs ir gudrāks un zina vairāk nekā tas ir patiesībā.
2. Špikošanas galvenie iemesli ir : vēlme izvairīties no nepatikšanām ( skolotāju, vecāku nosodījuma) par to, ka nav iemācījies; mācību priekšmeta uzskatīšana par nenozīmīgu, neredzot tam pielietojumu nākotnē; vēlēšanās bez īpašas piepūles iegūt vērtējumu.
3. Špikošanas rezultātā cieš skolēna pašcieņa, jo nav iespējams lepoties ar to, kas sasniegts negodīgā ceļā.
4. Puse aptaujāto skolēnu špiko bieži, bet gandrīz visi aptaujātie ir špikojuši eksāmena, kontroldarba vai ieskaites laikā.
5. Visbiežāk skolēni špiko, izmantojot sīkā rokrakstā aprakstītas nelielas lapiņas.
6. Autora izvirzītā hipotēze, ka visvairāk skolēnu špiko eksaktajos mācību priekšmetos, konkrētāk, matemātikā, ķīmijā un fizikā, ir apstiprinājusies.

Priekšlikumi
Tā kā špikošana sadzīviskā izpratnē ir zagšana un personības pazīmes sauc par negodīgumu, tad tika izveidoti priekšlikumi špikošans problēmu risināšanai.
1) Skolotājiem vajadzētu rūpēties par mācību stundas procesa efektivitāti – skaidriem mērķiem, daudzveidīgiem uzdevumiem un pieejamām metodēm.
2) Veidot labas, draudzīgas, dalītās atbildības attiecības ar skolēniem, uzturot un veicinot mācību motivācijas pilnveidošanos.
3) Mudināt skolēnus progresīvi iesaistīties mācību saturā, lai darba vērtējuma ieguvē nedominētu reproduktīvais līmenis.
4) Rūpēties par atbalsta sistēmas pilnveidi, lai skolēns uzticētos, drīkstētu jautāt un saņemtu arī atbildi.
5) Celt skolēna pašapziņu, iedrošinot, atbalstot, izrādot cieņu un izpratni kopējā darbībā, kas vienmēr ir divpusējs process.
6) Veidot tādus pārbaudes darbus, kuros špikošana ir bezjēdzīga un prasības nav izpildāmas, vienkārši norakstot.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация