Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:368518
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Motivācija    3
  Mācīšanās motivācija    4
  Audzināšanas motivācija    8
  Skolotāja personību ietekmējošie faktori    10
  Mācīšanās motivācijas īpatnības pusaudžu vecumposmā    12
  Mācīšanās motivācijas īpatnības jauniešu vecumposmā    15
  Pusaudžu un jauniešu vērtības 21.gadsimtā    17
  Secinājumi    18
  Izmantotie informācijas avoti    19
Фрагмент работы

MOTIVĀCIJA – motīvu kopums, kas rosina un pamato skolēna darbību, rīcību, uzvedību, attieksmi, vajadzības, intereses u.c., kas ir pamatā cilvēka darbībai, rīcībai, uzvedībai, attieksmēm. Motivācija veidojas dažādu faktoru ietekmē: audzināšana, skolotāju, klases biedru un vienaudžu attieksmes, sekmes, mācību procesa un paša darbības rezultātu u.tml. [6]
MOTIVĀCIJA – vajadzības, intereses, tiecības un citi uzvedību veicinošie un vadošie elementi, kas ar attiecīgo darbību raksturo arī cilvēka personību. [7]

MĀCĪBU MOTIVĀCIJA – motīvu kopums, kas rosina un pamato skolēna darbību, rīcību, uzvedību, attieksmes, vajadzības, intereses:
Iekšējā motivācija – ietver sevī intereses, skolēnu tiešu ieinteresētību mācību procesa realizācijā un mācību rezultāta sasniegšanā;
Ārējā motivācija - skolēna darbības mērķis atrodas ārpus mācībām;
Izziņas motivācija – saistīta ar spēju iedziļināties, saprast jēdzienus un idejas;
Sociālā motivācija – saistītas ar skolēna sociālo mijiedarbību ar citiem skolēniem. [3]
Mācīšanās motivācija ir būtisks komponents, kas nosaka mācīšanās procesu;
Mācīšanās procesā līdzās kognitīvajam aspektam attīstās arī motivācijas aspekts:
Kognitīvais komponents izpaužas skolēnu attieksmē pret apkārtējo pasauli, priekšmetiem un īstenības parādībām, kas veidojas, kad skolēns vēro, manipulē, analizē, salīdzina priekšmetus, izzina likumsakarības, meklē problēmuzdevumu risinājumu, iegaumē faktus, jēdzienus, reproducē un lieto praktiskajā darbībā;
Motivācijas komponents ir saistīts ar subjekta vajadzībām, emocijām, interesēm un citiem rosinātājiem, kas aktivizē un virza skolēnu darbību, emocionāli motivējošus mācīšanas rādītājus.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация