Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:384973
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  PEDAGOĢIJA 19.GS. PIRMAJĀ PUSĒ    4
1.1.  Vācu filosofi par pedagoģiju    4
1.2.  Pedagogi 19.gs. pirmajā pusē    5
2.  PEDAGOĢIJA 19.GS. OTRAJĀ PUSĒ UN 20.GS SĀKUMĀ    7
2.1.  Alternatīvās pedagoģijas teorijas 20.gs.    8
2.2  Ievērojamākie pedagoģiskās domas paudēji 19.-20. gs Krievijā    10
3.  IZGLĪTIBA UN PEDAGOĢISKĀ DOMA LATVIJĀ 19.GS    11
3.1.  Jaunlatviešu kustības ietekme uz pedagoģijas attīstību Latvijā    11
3.2.  Jaunstrāvnieki par tautas izglītību    12
3.3.  Izglītība un pedagoģiskā doma Latvijā 20.gs. sākumā    12
3.4.  Pedagoģiskas domas attīstība laikaposmā 1918.– 1940.    14
3.5.  Pedagoģiskā doma Latvija valstiskās neatkarības zaudēšanas periodā 1940 – 1990.    15
  Nobeigums    16
  LITERATŪRAS SARAKSTS    19
Фрагмент работы

“Lai mēs savu pienākumu pret mūsu nākamo paaudzi izpildītu, tad mums jāatrisina jautājumi: kādi ir mūsu laiku audzināšanas mērķi, kādi līdzekļi tos sasniegt, kuri no tiem labākie utt. Atbildes uz šiem jautājumiem dodami dabūjam vispārīgo jeb teorētisko pedagoģiju.”
(Dēķēns K. “Rokasgrāmata pedagoģijā”).

Šajā darbā es aplūkošu 19.gs. -20.gs ievērojamākās pedagoģiskās teorijas Eiropā, un to ietekmi uz pedagoģiskās domas attīstību Latvijā šajā pašā periodā.
Teritoriāl Latvijas atrašanās starp rietumiem un austrumiem ir sekmējusi pedagoģisko teoriju ietekmi gan no Rietumeiropas – pārsvarā vācu pedagogu, gan krievu pedagogu uzskatu ietekmi uz pedagoģiskās domas attīstību Latvijā. To ietekmēja arī politiskā situācija – Latvijas atrašanās cariskās Krievijas impērijā, PSRS okupācija, fašistiskās Vācijas okupācija. Tāpēc mēģināšu rast izpratni par to, kā Latvijas pedagoģijas attīstība ir ietekmējusies no Rietumeiropas un Krievijas ievērojamākiem pedagogiem, kā arī aplūkošu latviešu pedagogu un kultūras darbinieku uzskatus, devumu izglītības attīstībā.
Pētījuma priekšmets: pedagoģijas teorijas 19.gs. – 20.gs.
Pētījuma objekts: pedagoģijas vēsture.
Mērķis:
1.pētīt literatūras avotus par pedagoģijas teorijām 19.gs.- 20.gs.;
2.analizēt literatūras avotus;
3.pierādīt pedagoģijas teoriju ietekmi uz izglītības iestāžu darbību.
Hipotēze: Ja 19. – 20. gs. radās pedagoģiskās teorijas, tad tās atstāja ietekmi uz izglītības iestāžu attīstību.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −1,48 €
Комплект работ Nr. 1152342
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация