Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:406860
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Datums: 10.oktobrī
Temats: Vardītes ūdenī
Dominante: Sensorika
Pakārtotie darbības veidi: Mūzika, tēlotājdarbība
Vadītā aktivitāte: Rotaļa ar dziedāšanu “Vardītes peļķē”
Uzdevumi:
1. Attīstīt pirkstu, roku muskulatūru.
2. Attīstīt uzmanību, kustību koordināciju.
3. Attīstīt ritma izjūtu.

Izmantotie materiāli: Sekli trauciņi ar ūdeni, kuram pievienots nedaudz trauku mazgājamais līdzeklis.


Prakses pašvērtējums
Bērna audzināšanas process no pedagoga prasa dziļas zināšanas par bērna psihi, viņa psihisko stāvokli, izpratni un prasmi izvēlēties nododamo informāciju, kontrolēt savu darbību un uzvedību.
Pirmsskolas skolotāja prakse man deva iespēju:
• sadarboties ar vecākās grupasskolotājām,
• vērot un izvērtēt citu grupu skolotāju darbību,
• iepazīt 5-6 gadus vecu bērnu attīstības īpašības,
• izvērtēt sevi, sadarbību ar skolotājām un bērniem.
Prakses laikā sadarbojos ar vecākās grupas skolotājām. Grupas skolotājas bija ļoti pretimnākošas, saprotošas. Piekrita nodarbību hospitēšanai. Hospitējot un izvērtējot nodarbības, ieguvēji ir abi pedagogi-rodas ierosinājumi, jaunas idejas, viens otru papildinām.
Izdevās bērnus iesistīt visās organizētās aktivitātēs, jo centos vienmēr smaidīt, iedrošinot bērnus ar uzslavām un pamudinājumiem. Izdevās izdomāt interesantas un bērniem saistošas nodarbības.
Uzrakstot praksi, secināju, ka:
• Gan skolotājām, gan vecākiem jāveic liels darbs, lai iemācītos uzmanīgi, saprotoši novērot bērnus, analizēt viņu rīcības motīvus, meklēt un atrast veiksmīgākos ceļus grūtību pārvarēšanai un stipro pušu izmantošanai.
• Pirmsskolas skolotāji un ģimene ir cieši saistīti, un, jo labāk veidojas kontaksts un sadarbība, jo labāku atbalstu saņem bērni, lai viņu bērnības iespaidi izveidotos pozitīvi.
• Bērni šajā vecumā ir ļoti kustīgi un aktīvi. Svarīgi atcerēties, ka šajā vecumā bērna emocionālais stāvoklis ir platforma, uz kuras veidojas bērna attīstība.
Priecājos, ka dzīve man piespēlēja iespēju studēt, jo studiju process man rosina pašai meklēt atbildes un risināt dažādu jautājumu variantus.
Turpmākajā darbā vēlos nodrošināt bērniem apstākļus, lai viņi varētu pilnībā atklāt un realizēt tikai savam vecumam piemītošo potenciālu.
Lai ieceri īstenotu – jāstudē bērna attīstības teorijas, jāorganizē vispusīgas nodarbības (dažādas darba formas, metodes, dažādas situācijas), lai varētu atklāt katra bērna spējas, dabas dotumus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация