Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:427732
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Adaptācija un adaptācijas process, tā pedagoģiskie, sociāli psiholoģiskie un fizioloģiskie aspekti    6
2.  Pirmās klases skolēnu adaptācijas specifika    9
3.  Piektās klases skolēnu adaptācijas specifika    12
4.  Desmitās klases skolēnu adaptācijas specifika    14
5.  Skolas un ģimenes sadarbība un tās loma adaptācijas problēmu risināšanā    16
6.  Skolēnu adaptācijas process    18
6.1.  Adaptācijas procesu ietekmējošie faktori    18
6.2.  Pazīmes, kas norāda, ka bērns nav adaptējies    20
7.  Adaptācijas procesa izpēte Limbažu 1. Vidusskolā un iegūto rezultātu analīze    21
  Nobeigums    42
  Izmantotā literatūra un avoti    43
  Pielikumi    44
Фрагмент работы

Lielu ietekmi uz adaptācijas procesu, mācību kvalitāti un bērna personības izaugsmi atstāj vecāku, skolotāju un citu pieaugušo sadarbība bērna labā. Tāpēc autore raksturo skolas un ģimenes sadarbības būtību un lomu adaptācijas problēmu risināšanā.
Lai noskaidrotu konkrētus faktorus, kas varētu ietekmēt bērna adaptāciju visos adaptācijas periodos skolā, autore raksturo skolēnu adaptācijas procesa veicinošos un kavējošos faktorus gan no skolēna, gan izglītības vides, gan arī pedagogu un vecāku puses. Šajā nodaļā raksturotas arī pazīmes, kas liecina par neveiksmīgu bērna adaptācijas norisi.
Lai padziļinātu teorētisko atziņu objektivitāti un praktiski tās pārbaudītu, veikts pētījums Limbažu 1. vidusskolā, kas ietver gan 1., 5. un 10. klases skolēnu anketēšanu, gan klašu audzinātāju intervēšanu atbilstošās klašu grupās. Autore raksturojusi darba praktisko daļu- adaptācijas procesa izpēti Limbažu 1. vidusskolā un veikusi iegūto rezultātu analīzi.
Nobeigumā autore izdara secinājumus un veic kopsavilkumu par adaptācijas procesa ietekmi un mācību procesu skolā, kā arī vēlreiz min nozīmīgākās atšķirības adaptācijas procesā trīs dažādajos vecumposmos un raksturo teorijas saistību ar praktisko pētījuma daļu.
Līdz ar to, ka pētāmā problēma ir „Efektīva adaptācijas procesa veicināšana 1., 5. un 10. klasē”, autore izvirzīja:
Darba uzdevumus:
1)Raksturot adaptāciju un adaptācijas procesu, tā pedagoģiskos, sociāli psiholoģiskos un fizioloģiskos aspektus,
2)Izpētīt pirmās klases skolēnu adaptācijas specifiku,
3)Izpētīt piektās klases skolēnu adaptācijas specifiku,
4)Izpētīt desmitās klases skolēnu adaptācijas specifiku,
5)Noskaidrot skolas un ģimenes sadarbības lomu adaptācijas problēmu risināšanā,
6)Izpētīt adaptācijas procesu Limbažu 1. vidusskolā,
7)Izzināt skolēnu adaptācijas procesu veicinošos, kavējošos faktorus un pazīmes, kas liecina par neveiksmīgu adaptācijas procesu.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,48 €
Комплект работ Nr. 1244124
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация